Poznań

 

 
Produkt "Poems of the Great War, Pub. on Behalf of the Prince of Wales's National Relief Fund" został dodany do koszyka.
 
 

Wydawnictwo UEP

księgarnia ekonomiczna Poznań, księgarnia PWN,książki ekonomiczne, wydawnictwo uniwersytetu ekonomicznego, księgarnia w Poznaniu,wydawnictwo uep ekonomia, zarządzanie, finanse, ubezpieczenia, informatyka, nieruchomości, rachunkowość, lean, książka naukowa, Collegium Altum
10 | 20 | 30
Wyniki wyszukiwania
Znaleziono 257 pasujących rekordów dla kryteriów wyszukiwania 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 > >>
Rola convention bureau w kształtowaniu konkurencyjności miasta, Latuszek Natalia
Współczesna strategia polityki pieniężnej w warunkach deflacji, Błaszczyk Paweł

1. Instytucje a konkurencyjność miast 1.1. Pojęcie konkurencyjności w odniesieniu do jednostek terytorialnych 1.1.1. Pojęcie ... więcej

1.Zarys Makroekonomii deflacji - przegląd literatury - Pojęcie i pomiar deflacji oraz ryzyka deflacyjnego - Przyczyny deflacji - Strukturalne ... więcej

Poprawa jakości i bezpieczeństwa zdrowotnego żywności i pasz poprzez mikrobiologiczną eliminację mikotoksyn fuzaryjnych, Daniela Gwiazdowska
Zmiany struktur organizacyjnych przedsiębiorstw w procesie internacjonalizacji, Kraśniak Janusz

Monografia [...] porusza aktualny i ważny dla bezpieczeństwa zdrowotnego problem który nie jest powszechnie doceniany. Redukcja bądź ... więcej

Praca ma charakter teoretyczno-empiryczny. W toku rozważań zastosowano rozmaite, szczegółowe metody badawcze. Na płaszczyźnie ... więcej

Konsument na rynku bankowości mobilnej w Polsce. , Kaczmarek Mirosława
Asymetria wiedzy a aktywność informacyjna konsumentów na rynku produktów żywnościowych, Nestorowicz Renata

Monografia porusza wybrane zagadnienia dotyczące korzystania z bankowości mobilnej przez klientów indywidualnych banków, wskazując ... więcej

Praca zawiera udaną identyfikację, analizę i syntezę istotnego problemu naukowego, fragmentarycznego rozpoznanego w literaturze polskiej ... więcej

Origins and Evolution of CSR Self - regulation, Jurek Michał
Komunikowanie się w biznesie, Henryk Mruk

1. Introduction 2. The evolution of CSR in theory and business practice 2.1. Classification of CSR concepts and theories 2.2. Emergence and development ... więcej

Książka przedstawia metody wypracowania umiejętności skutecznego komunikowania się z podmiotami otoczenia klientami oraz pracownikami.

Marketing oparty na wiedzy w świetle procesów decyzyjnych, red.nauk. Wiesław Ciechomski, red.nauk. Robert Romanowski
Zaufanie w relacjach Business-To-Business, Zieliński Marek

W monografii, którą oddajemy do Państwa rąk, została podjęta tematyka dotycząca znaczenia marketingu w procesie tworzenia ... więcej

Monografia jest interesującą i nowatorską propozycją synchronicznego rozpatrywania charakteru zmian zaufania z obu stron relacji B2B. ... więcej

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 > >>
 
 
 

Newsletter

Newsletter
Zapisz Wypisz

Klikając "Zapisz" zgadzasz się na przesyłanie na udostępniony adres e-mail informacji handlowych, tj. zwłaszcza o ofertach, promocjach w formie dedykowanego newslettera.

Płatności

Kanały płatności

Księgarnia PWN Poznań akceptuje płatności:

  • płatność elektroniczna eCard (karta płatnicza, ePrzelew)
  • za pobraniem - przy odbiorze przesyłki należność pobiera listonosz lub kurier