Ponieważ pozycja posiada kilka form dystrybucji, proszę wybrać jedną z poniższych:
Marketing terytorialny. Nowe obszary i narzędzia
Wersja elektroniczna (brak aktualizacji)
Redakcja:
Andrzej Szromnik
Wydawnictwo:
Edu-LibriISBN: 978-83-63804-75-6
Wydanie: 1, 2015 r.
Język: polski
Dostępność: dostępny
43,00 zł
Autorzy prezentują swoją propozycję periodyzacji rozwoju marketingu terytorialnego, zwanego również marketingiem miast i regionów. Stawiają zwłaszcza na innowacje marketingowe generowane przez nowe technologie komunikacyjne i problemy wymuszane przez praktykę. Przedstawiony zbiór zagadnień traktuje o ważnych dla praktyki kwestiach marki (branding) i strategiach ich kształtowania, w tym renomie jako kategorii wiodącej. Szczególnie wiele uwagi poświecono strategii city placement jako szczególnie innowacyjnemu instrumentowi promocji miast i regionów. Podkreślono znaczenie mediów społecznościowych w systemie komunikacji marketingowej.