Autopromocja, autoprezentacja, wizerunek w mediach audiowizualnych. T. 4 - Marta Wójcicka: Tożsamość a wizerunek. Zarys relacji
Wersja elektroniczna (brak aktualizacji)
Redakcja:
Aleksandra Kalisz, Ewelina Tyc
Wydawnictwo:
Uniwersytet ŚląskiISBN: 978-83-226-3389-2
Wydanie: 2019 r.
Język: polski
Dostępność: aktualnie niedostępny
2,00 zł
eKsiążka (Watermark)
Autopromocja, autoprezentacja, wizerunek w mediach audiowizualnych stanowi zbiór artykułów, które tym razem strategii kreowania wizerunku poszukują w mediach audiowizualnych. Przywołane taktyki są zatem asumptem nie tylko do podjęcia refleksji nad rozmaitymi jednostkami czy grupami społecznymi wykorzystującymi przestrzeń publiczną w celu promowania własnego wizerunku, ale również doskonałym punktem wyjścia do analizy wybranej przestrzeni medialnej, w której za sprawą słowa i obrazu dokonuje się prezentacja określonych postaw. (fragment wstępu)