Poznań

 

 
Produkt "Autopromocja, autoprezentacja, wizerunek w mediach audiowizualnych. T. 4 - Elwira Olejniczak: Pracownicy z pokolenia 50+ w elektronicznych protokołach rozpraw sądowych" został dodany do koszyka.
ksiazka tytuł: Autopromocja, autoprezentacja, wizerunek w mediach audiowizualnych. T. 4 - Marta Wójcicka: Tożsamość a wizerunek. Zarys relacji autor:
FORMY I KOSZTY DOSTAWY
  • 0,00 zł
Produkt w wersji cyfrowej - więcej informacji tutaj

Autopromocja, autoprezentacja, wizerunek w mediach audiowizualnych. T. 4 - Marta Wójcicka: Tożsamość a wizerunek. Zarys relacji

Wersja elektroniczna (brak aktualizacji)
Wydawnictwo: Uniwersytet Śląski
ISBN: 978-83-226-3389-2
Wydanie: 2019 r.
Język: polski

Dostępność: aktualnie niedostępny
2,00 zł
eKsiążka (Watermark)
PDF

Autopromocja, autoprezentacja, wizerunek w mediach audiowizualnych stanowi zbiór artykułów, które tym razem strategii kreowania wizerunku poszukują w mediach audiowizualnych. Przywołane taktyki są zatem asumptem nie tylko do podjęcia refleksji nad rozmaitymi jednostkami czy grupami społecznymi wykorzystującymi przestrzeń publiczną w celu promowania własnego wizerunku, ale również doskonałym punktem wyjścia do analizy wybranej przestrzeni medialnej, w której za sprawą słowa i obrazu dokonuje się prezentacja określonych postaw. (fragment wstępu)

 

Newsletter

Newsletter
Zapisz Wypisz

Klikając "Zapisz" zgadzasz się na przesyłanie na udostępniony adres e-mail informacji handlowych, tj. zwłaszcza o ofertach, promocjach w formie dedykowanego newslettera.

Płatności

Kanały płatności

Księgarnia PWN Poznań akceptuje płatności:

  • płatność elektroniczna eCard (karta płatnicza, ePrzelew)
  • za pobraniem - przy odbiorze przesyłki należność pobiera listonosz lub kurier