Znaleziono 7 pasujących rekordów dla kryteriów wyszukiwania
|
|
Celem przygotowanego podręcznika jest zaprezentowanie najważniejszych zasad oraz technik marketingowych służących zwiększaniu ...
|
Publikacja przedstawia problematykę skutecznego zarządzania marketingowego różnorodnymi placówkami medycznymi. W książce ...
|
|
|
|
|
Książka stanowi całościowe opracowanie zagadnień z zakresu marketingowego zarządzania na rynku farmaceutycznym. Autorzy kompleksowo ...
|
Ostatnie zmiany w prawie farmaceutycznym postawiły apteki przed nowymi wyzwaniami. Stałe ceny i marże leków refundowanych oraz zakaz ...
|
|
|
|
|
Książka zawiera omówienie źródeł informacji, prezentuje metody badań ilościowych i jakościowych, metody ...
|
Książka przedstawia metody wypracowania umiejętności skutecznego komunikowania się z podmiotami otoczenia klientami oraz pracownikami.
|
|
|
|
Książka obejmuje wiedzę o tworzeniu, komunikowaniu i dostarczaniu wartości dla klienta, pokazaną zarówno od strony przedsiębiorstwa ...
|
|