Poznań

 

 
Produkt "Marketing oparty na wiedzy w świetle procesów decyzyjnych" został dodany do koszyka.
 

TWÓJ KOSZYK

W twoim koszyku jest 1 produkt,
łącznie za kwotę 7,50 zł
OSTATNIO DODANY PRODUKT :
Marketing oparty na wiedzy w świetle procesów decyzyjnych
red.nauk. Wiesław Ciechomski, red.nauk. Robert Romanowski
7,50 zł

 
 
 

Wydawnictwo UEP

księgarnia ekonomiczna Poznań, księgarnia PWN,książki ekonomiczne, wydawnictwo uniwersytetu ekonomicznego, księgarnia w Poznaniu,wydawnictwo uep ekonomia, zarządzanie, finanse, ubezpieczenia, informatyka, nieruchomości, rachunkowość, lean, książka naukowa, Collegium Altum
10 | 20 | 30
Wyniki wyszukiwania
Znaleziono 257 pasujących rekordów dla kryteriów wyszukiwania << < 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 > >>
Biosensory DNA do wykrywania mikroorganizmów chorobotwórczych w żywności, Mariusz Tichoniuk
Determinanty wydajności fiskalnej podatku od wartości dodanej w Niemczech, Hybka Małgorzata Magdalena

Skuteczne zapewnienie bezpieczeństwa żywności wymaga szybkiej i wiarygodnej oceny zagrożeń płynących z zanieczyszczenia ... więcej

Choć na gruncie badawczym nierzadko eksponowane są koncepcje dotyczące moralno-etycznych zagadnień opodatkowania, choć nie słabną ... więcej

Innowacyjne produkty spożywcze na rynku żywności funkcjonalnej zawierające wzbogaconą skrobię, Śmigielska Hanna
Wprowadzenie do nauki o organizacji, Kazimierz Krzakiewicz, Szymon Cyfert

Innowacyjne produkty spożywcze na rynku żywności funkcjonalnej zawierające wzgogacona skrobię Autorka w sposób obszerny ... więcej

"Wprowadzenie do nauki o organizacji" to nowoczesny podręcznik, w którym - czerpiąc z klasycznych ujęć - zaprezentowano wiedzę ... więcej

Determinanty i procedury przekształceń własnościowych przedsiębiorstw państwowych, Sobolewski Henryk
Vademecum usług bankowych, Iwańczuk Kaliska Anna , Marszałek Paweł

Zakres przedmiotowy badań ograniczono do problemów prywatyzacji przedsiębiorstw państwowych, produkcyjnych, przemysłowych, funkcjonujących ... więcej

1.USŁUGI BANKOWE W POLSCE (Michał Jurek) 5 2.RACHUNKI I LOKATY BANKOWE KLIENTÓW INDYWIDU- ALNYCH (Anna Iwańczuk-Kaliska) 16 3.USŁUGI ... więcej

Zaufanie w relacjach Business-To-Business, Zieliński Marek
Motywacje i cele założycieli przedsiębiorstw a proces przedsiębiorczości, Koczerga Maciej

Monografia jest interesującą i nowatorską propozycją synchronicznego rozpatrywania charakteru zmian zaufania z obu stron relacji B2B. ... więcej

Przedmiotem badań przedstawionych w pracy jest proces przedsiębiorczości oraz miejsce celów i motywów przedsiębiorców ... więcej

Patriotyzm konsumencki Polaków, Kaczmarek Mirosława, Wieja Magdalena
Zbiór zadań z mikroekonomii MD 327, Kalinowski Sławomir

Kraj pochodzenia produktu należy obok jakości i ceny do najważniejszych kryteriów wyboru przy podejmowaniu przez konsumenta decyzji ... więcej

<< < 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 > >>
 
 
 

Newsletter

Newsletter
Zapisz Wypisz

Klikając "Zapisz" zgadzasz się na przesyłanie na udostępniony adres e-mail informacji handlowych, tj. zwłaszcza o ofertach, promocjach w formie dedykowanego newslettera.

Płatności

Kanały płatności

Księgarnia PWN Poznań akceptuje płatności:

  • płatność elektroniczna eCard (karta płatnicza, ePrzelew)
  • za pobraniem - przy odbiorze przesyłki należność pobiera listonosz lub kurier