Wydawnictwo UEP
księgarnia ekonomiczna Poznań, księgarnia PWN,książki ekonomiczne, wydawnictwo uniwersytetu ekonomicznego, księgarnia w Poznaniu,wydawnictwo uep ekonomia, zarządzanie, finanse, ubezpieczenia, informatyka, nieruchomości, rachunkowość, lean, książka naukowa, Collegium Altum
10
|
20
|
30
Wyniki wyszukiwania
Znaleziono 259 pasujących rekordów dla kryteriów wyszukiwania
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 > >>
|
|
Tytuł Marketing terytorialny oparty na wiedzy nawiązuje do terminu gospodarka oparta na wiedzy oznaczającego procesy rozwoju gospodarczego ...
|
Autor przedstawia nowoczesne rozwiązania naukowe oraz technologie pod kątem zwiększania skuteczności oraz bezpieczeństwa marketingu ...
|
|
|
|
|
Ceny akcji na giełdach kształtują się pod wpływem wielu czynników. Należą do nich nie tylko napływające ...
|
W monografii przedstawiono badania dotyczące ryzyka ekstremalnego, jakiego doświadczają inwestorzy na rynku kontraktów futures notowanych ...
|
|
|
|
|
1. Merchandising jako element zarządzania kategorią
1.1. Geneza i istota merchandisingu
1.2. Koncepcja zarządzania kategorią – ...
|
Książka zawiera omówienie źródeł informacji, prezentuje metody badań ilościowych i jakościowych, metody ...
|
|
|
|
|
Zakres przedmiotowy badań ograniczono do problemów prywatyzacji przedsiębiorstw państwowych, produkcyjnych, przemysłowych, funkcjonujących ...
|
1. Społeczny i ekonomiczny potencjał konsumentów seniorów
2. Innowacja produktowa jako determinanta zachowań konsumentów ...
|
|
|
|
|
KOSZT SPOŁECZNY W RACHUNKOWOŚCI JEDNOSTKI GOSPODARCZEJ
1.1. Istota kosztu w rachunkowości
1.2. Istota kosztu społecznego
1.3. Przesłanki ...
|
Efekty zarażania są obserwowane na skutek szoków finansowych, przenoszenia niepewności lub trudnych do przewidzenia zachowań ...
|
|
|
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 > >>