Marketing Międzynarodowy - wyzwania dla przedsiębiorstw MD 338
Studia przypadków i zadania
Wersja papierowa
Wydawnictwo:
Uniwersytet Ekonomiczny w PoznaniuISBN: 978-83-7417-979-9
Format: B5
Liczba stron: 123
Oprawa: Miękka
Wydanie: 2018 r.
Język: polski
Dostępność: dostępny
12,00 zł
1.Studia przypadków:
-IKEA
-Disneyland
-LEGO
-OKNOPLAST
-Peroni Nastro Azzurro
-Netguru
-brand24
-OTCF
2.Zadania:
-Wpływ otoczenia zagranicznego na działalność marketingową firmy
-Marketing partnerski na rynku międzynarodowym - koncepcja siedmiu rynków
-Marketing partnerski na rynku międzynarodowym - zarządzanie portfelem nabywców
-Wybór kraju ekspansji metodą analityczno-punktową
-Standaryzacja i adaptacja działań marketingowych
-Marketing narodowy
-Strategia wprowadzenia produktu na rynek zagraniczny - warsztaty
-Strategia dystrybucji towarów na rynku zagranicznym - warsztaty
-Strategia cenowa przedsiębiorstwa na rynkach zagranicznych