Produkt "Marketing Międzynarodowy - wyzwania dla przedsiębiorstw MD 338" został dodany do koszyka.
ksiazka tytuł: Marketing Międzynarodowy - wyzwania dla przedsiębiorstw  MD 338 autor: Hauke-Lopes A.,Ratajczak-Mrozek M.,Soniewicki M.,Wieczerzycki M
DOSTAWA WYŁĄCZNIE NA TERYTORIUM POLSKI

FORMY I KOSZTY DOSTAWY

Marketing Międzynarodowy - wyzwania dla przedsiębiorstw MD 338

Studia przypadków i zadania
Wersja papierowa
Wydawnictwo: Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu
ISBN: 978-83-7417-979-9
Format: B5
Liczba stron: 123
Oprawa: Miękka
Wydanie: 2018 r.
Język: polski

Dostępność: dostępny
12,00 zł

1.Studia przypadków:
-IKEA
-Disneyland
-LEGO
-OKNOPLAST
-Peroni Nastro Azzurro
-Netguru
-brand24
-OTCF
2.Zadania:
-Wpływ otoczenia zagranicznego na działalność marketingową firmy
-Marketing partnerski na rynku międzynarodowym - koncepcja siedmiu rynków
-Marketing partnerski na rynku międzynarodowym - zarządzanie portfelem nabywców
-Wybór kraju ekspansji metodą analityczno-punktową
-Standaryzacja i adaptacja działań marketingowych
-Marketing narodowy
-Strategia wprowadzenia produktu na rynek zagraniczny - warsztaty
-Strategia dystrybucji towarów na rynku zagranicznym - warsztaty
-Strategia cenowa przedsiębiorstwa na rynkach zagranicznych