Poznań

 

 
Produkt "Jakość dermokosmetyków w ocenie konsumentów i ekspertów" został dodany do koszyka.
 

TWÓJ KOSZYK

W twoim koszyku jest 1 produkt,
łącznie za kwotę 36,00 zł
OSTATNIO DODANY PRODUKT :
Jakość dermokosmetyków w ocenie konsumentów i ekspertów
Malinowska Paulina
36,00 zł

 
ksiazka tytuł: Jakość dermokosmetyków w ocenie konsumentów i ekspertów autor: Malinowska Paulina
DOSTAWA WYŁĄCZNIE NA TERYTORIUM POLSKI

FORMY I KOSZTY DOSTAWY

Jakość dermokosmetyków w ocenie konsumentów i ekspertów

Wersja papierowa
Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
ISBN: 9788382110210
Format: B5
Liczba stron: 268
Oprawa: Miękka
Wydanie: 2020 r.
Język: polski

Dostępność: dostępny
36,00 zł

Wprowadzenie – koncepcja i cel pracy
Rozdział 1
Znaczenie jakości produktów
1.1. Definiowanie pojęcia jakości
1.2. Jakość z punktu widzenia producenta i konsumenta
1.3. Cechy jakościowe produktów kosmetycznych
1.4. Metody badania cech jakościowych produktów kosmetycznych
Rozdział 2
Rynek dermokosmetyków w Polsce – charakterystyka i sposoby komunikowania
się przedsiębiorstw z konsumentami
2.1. Pojęcie dermokosmetyku i jego miejsce na rynku aptecznym
2.2. Uwarunkowania funkcjonowania rynku dermokosmetyków w Polsce
2.3. Komunikacja marketingowa przedsiębiorstw oferujących dermokosmetyki na polskim rynku
2.3.1. Specyfika komunikacji marketingowej przedsiębiorstw oferujących dermokosmetyki
2.3.2. Komunikowanie jakości dermokosmetyków
Rozdział 3
Analiza problemu tzw. produktów z pogranicza na przykładzie komunikacji marketingowej dermokosmetyków
3.1. Wprowadzenie do problemu tzw. produktów z pogranicza
3.2. Najczęstsze problemy klasyfikacji produktów kosmetycznych na przykładzie dermokosmetyków dostępnych w aptekach
3.3. Analiza oświadczeń marketingowych dermokosmetyków i kosmetyków do pielęgnacji skóry trądzikowej
3.3.1. Cel, materiał i metodyka analizy oświadczeń marketingowych
3.3.2. Zgodność komunikacji marketingowej dermokosmetyków i kosmetyków z ustawodawstwem kosmetycznym
Rozdział 4
Analiza oferty rynkowej producentów dermokosmetyków i kosmetyków przeciwtrądzikowych
4.1. Formy fizykochemiczne dermokosmetyków i kosmetyków przeciwtrądzikowych
4.2. Składniki aktywne dermokosmetyków i kosmetyków przeciwtrądzikowych
Rozdział 5
Rola jakości w procesie zakupu dermokosmetyków
5.1. Charakterystyka badań konsumenckich
5.2. Determinanty wyboru dermokosmetyków w aptece zamiast kosmetyków w drogerii
5.3. Preferencje konsumenckie dotyczące marek dermokosmetyków
5.4. Determinanty podejmowania decyzji zakupowych przez konsumentki wybierające konkretne dermokosmetyki w aptece
5.5. Jakość jako determinanta w procesie zakupu dermokosmetyków
Rozdział 6
Czynniki określające jakość dermokosmetyków
6.1. Konsumencka ocena czynników określających jakość dermokosmetyków
6.2. Jakość dermokosmetyków według ekspertów z branży kosmetycznej
6.2.1. Charakterystyka badań eksperckich
6.2.2. Opinie ekspertów na temat istnienia różnic między dermokosmetykami a kosmetykami
6.2.3. Jakość jako cecha odróżniająca dermokosmetyki od kosmetyków
6.2.4. Czynniki określające jakość dermokosmetyków w opinii ekspertów
6.3. Porównanie opinii konsumentek i ekspertów na temat jakości dermokosmetyków
Rozdział 7
Jakość sensoryczna dermokosmetyków i kosmetyków
7.1. Ocena jakości sensorycznej dermokosmetyków i kosmetyków przez przeszkolony zespół oceniających
7.1.1. Charakterystyka i cele sensorycznych badań analitycznych
7.1.2. Ocena wyróżników jakościowych oraz ogólnej jakości dermokosmetyków
7.1.3. Ocena wyróżników jakościowych oraz ogólnej jakości kosmetyków
7.1.4. Porównanie jakości sensorycznej dermokosmetyków i kosmetyków
7.2. Ocena jakości sensorycznej dermokosmetyków i kosmetyków przez panel konsumencki
7.2.1. Charakterystyka i cele sensorycznych badań konsumenckich
7.2.2. Pożądalność konsumencka dermokosmetyków i kosmetyków
7.2.3. Preferencje konsumenckie dotyczące dermokosmetyków i kosmetyków
7.2.4. Zależność między preferencjami konsumentek a ich oceną pożądalności dermokosmetyków i kosmetyków
7.2.5. Zależność między zwyczajami zakupowymi a ogólną oceną pożądalności dermokosmetyków i kosmetyków
7.2.6. Zależność między najczęściej kupowanymi przez konsumentki markami kremów a ogólną oceną pożądalności dermokosmetyków i kosmetyków
7.2.7. Związek między opinią konsumentek na temat cech idealnego kremu matującego a oceną pożądalności analogicznych wyróżników jakościowych
dermokosmetyków i kosmetyków
7.2.8. Zależność między opinią konsumentek na temat ceny bardzo dobrej jakości kremu matującego a oszacowanymi i rzeczywistymi cenami badanych
dermokosmetyków i kosmetyków
7.3. Porównanie eksperckich i konsumenckich ocen jakości sensorycznej dermokosmetyków i kosmetyków

 

Newsletter

Newsletter
Zapisz Wypisz

Klikając "Zapisz" zgadzasz się na przesyłanie na udostępniony adres e-mail informacji handlowych, tj. zwłaszcza o ofertach, promocjach w formie dedykowanego newslettera.

Płatności

Kanały płatności

Księgarnia PWN Poznań akceptuje płatności:

  • płatność elektroniczna eCard (karta płatnicza, ePrzelew)
  • za pobraniem - przy odbiorze przesyłki należność pobiera listonosz lub kurier