Poznań

 

 
Produkt "Informacja środowiskowa oparta na ocenie cyklu życia w zarządzaniu produktami" został dodany do koszyka.
 

TWÓJ KOSZYK

W twoim koszyku jest 1 produkt,
łącznie za kwotę 34,50 zł
OSTATNIO DODANY PRODUKT :
Informacja środowiskowa oparta na ocenie cyklu życia w zarządzaniu produktami
Witczak Joanna
34,50 zł

 
ksiazka tytuł: Informacja środowiskowa oparta na ocenie cyklu życia w zarządzaniu produktami autor: Witczak Joanna
DOSTAWA WYŁĄCZNIE NA TERYTORIUM POLSKI

FORMY I KOSZTY DOSTAWY

Informacja środowiskowa oparta na ocenie cyklu życia w zarządzaniu produktami

Wersja papierowa
Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
ISBN: 9788382110180
Format: B5
Liczba stron: 240
Oprawa: Miękka
Wydanie: 2020 r.
Język: polski

Dostępność: dostępny
34,50 zł

1.Perspektywy rozwoju rynku produktów ekologicznych
1.1.Postrzeganie produktów ekologicznych przez konsumentów
1.2.Praktyki i inicjatywy kształtujące rynek produktów ekologicznych
1.3.Stan obecny oraz potencjał rozwoju rynku produktów ekologicznych
1.4.Istota i definiowanie rynku produktów ekologicznych
2.Rola i znaczenie informacji środowiskowej w komunikacji marketingowej
2.1.Istota i pojęcie komunikacji marketingowej
2.2.Reklama jako źródło informacji środowiskowej
2.3.Wybrane środowiskowe kampanie reklamowe
2.4.Postrzeganie informacji na temat oddziaływania produktów na środowisko
2.5.Etykieta jako główne źródło informacji środowiskowej o produkcie
3.Myślenie kategoriami cyklu życia w kształtowaniu jakości produktów
3.1.Kształtowanie efektywności środowiskowej produktów
3.2.Jakość jako determinanta postrzegania produktów
3.3.Jakość produktu w myśleniu kategoriami środowiskowej oceny cyklu życia
4.Wpływ etykiet środowiskowych opartych na ocenie cyklu życia na postrzeganie produktów
4.1.Wykorzystywanie wyników badań LCA w komunikacji środowiskowej
4.2.Metodyka badania własnego dotyczącego etykiet środowiskowych
4.3.Etykiety środowiskowe oparte na ocenie cyklu życia produktu i ich postrzeganie
4.4.Wpływ obecności etykiet środowiskowych na opakowaniu płynu do prania na postrzeganie produktu i decyzje zakupowe konsumentów
4.5.Wpływ obecności etykiet środowiskowych na opakowaniu mięsa do prania na postrzeganie produktu i decyzje zakupowe konsumentów
4.6.Wpływ obecności etykiet środowiskowych na telewizorze na postrzeganie produktu i decyzje zakupowe konsumentów
4.7.Wpływ obecności etykiet środowiskowych na T-shircie na postrzeganie produktu i decyzje zakupowe konsumentów
5.Znaczenie informacji środowiskowej w budowaniu konkurencyjności
5.1.Zrównoważona marka jako czynnik przewagi konkurencyjnej
5.2.Cele przedsiębiorstwa w kontekście zrównoważonego rozwoju
5.3.Wyzwania i perspektywy rozwoju marketingowej komunikacji środowiskowej

 

Newsletter

Newsletter
Zapisz Wypisz

Klikając "Zapisz" zgadzasz się na przesyłanie na udostępniony adres e-mail informacji handlowych, tj. zwłaszcza o ofertach, promocjach w formie dedykowanego newslettera.

Płatności

Kanały płatności

Księgarnia PWN Poznań akceptuje płatności:

  • płatność elektroniczna eCard (karta płatnicza, ePrzelew)
  • za pobraniem - przy odbiorze przesyłki należność pobiera listonosz lub kurier