Społeczne zjawiska w zachowaniach polskich konsumentów
Oddziaływania społeczne, naśladownictwo, ostentacja i snobizm
Wersja elektroniczna (brak aktualizacji)
Wydawnictwo:
Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w KatowicachISBN: 978-83-7875-202-8
Wydanie: 1, 2014 r.
Język: polski
Dostępność: dostępny
39,00 zł
eKsiążka (Watermark)
Praca składa się z siedmiu rozdziałów. Pierwsze trzy mają charakter teoretyczny. Rozdział trzeci charakteryzuje główny przedmiot analiz – zjawiska społeczne tj. konsumpcję ostentacyjną, snobizm, a przede wszystkim naśladownictwo. Rozdział czwarty charakteryzuje uwarunkowania, które determinują występowanie zjawisk socjogennych w zachowaniach polskich konsumentów. W piątym rozdziale zaprezentowano kwestie metodyczne. Rozdziały szósty i siódmy prezentują wyniki przeprowadzonych badań.