Poznań

 

 
 

TWÓJ KOSZYK

Koszyk jest pusty
 
ksiazka tytuł: Autentyczny personal branding, czyli silna marka osobista w praktyce autor: Angelika Chimkowska
FORMY I KOSZTY DOSTAWY
  • 0,00 zł
Produkt w wersji cyfrowej - więcej informacji tutaj

Autentyczny personal branding, czyli silna marka osobista w praktyce

Wersja elektroniczna (brak aktualizacji)
Wydawnictwo: MT Biznes
ISBN: 978-83-8231-169-3
Wydanie: 2022 r.
Język: polski

Dostępność: dostępny
54,90 zł
eKsiążka (Watermark)
EPUB
MOBI

Publikacja Format Wydanie Cena
Tradycyjna Oprawa: Miękka ze skrzydełkami 1, 2024 r. 54,90 zł
 
 

Marka osobista to obecnie ważny element budujący zaufanie, rozpoznawalność oraz reputację, który wspiera realizację celów biznesowych. I to niezależnie od tego, czy pracujesz na etacie, czy prowadzisz własną firmę. Według badań o jej sile decyduje nie tylko strategiczne podejście do jej budowania, lecz także autentyczność i spójne komunikowanie w przestrzeni on-line i off-line. Angelika Chimkowska, specjalizująca się w tworzeniu strategii marek i sprzedaży on-line, w swojej najnowsze książce pokazuje, jak wykorzystać siłę marki osobistej w marketingu, sprzedaży czy pozyskiwaniu wartościowych pracowników oraz angażowaniu rozproszonych zespołów.

Dzięki lekturze jej książki:
- nauczysz się strategicznie planować i krok po kroku budować silną markę osobistą,
- zdiagnozujesz swoją unikalną osobowość marki osobistej,
- dowiesz się, jakie są najczęściej popełniane błędy na profilach osobistych w social mediach,
- zaplanujesz skuteczną komunikację marki osobistej w 100% skoncentrowaną na twoim odbiorcy,
- poznasz 10 kroków pozwalających stworzyć profesjonalny profil na Linkedin,
- dowiesz się, jakie trendy modowe wspierają nasz biznesowy wizerunek i powodują, że jesteśmy postrzegani jako autentyczni i spójni,
- zgłębisz zasady netykiety i przeciwdziałania kryzysom wizerunkowym w internecie,
- dowiesz się, jak właściwie reagować na krytykę i hejt w internecie,
- poznasz przydatne programy i aplikacje, które ułatwiają działania z zakresu personal brandingu w codzienności biznesowej.

Dodatkowo w książce znajdziesz wypowiedzi wielu prawdziwych liderów, m.in.: Jacka Santorskiego, Jowity Michalskiej, Marka Kamińskiego czy Dominiki Bettman, o korzyściach i konsekwencjach aktywności w mediach społecznościowych czy najczęściej powtarzanych bzdurach dotyczących silnej marki osobistej w biznesie.

Jeśli więc szukasz sposobu na:
- autentyczną i spójną komunikację w biznesie,
- zbudowanie przywództwa na bazie swoich mocnych stron,
- umiejętne wywieranie pozytywnego wpływu przez Twoją aktywność w internecie i social mediach,
to książka Autentyczny personal branding nie tylko pozwoli Ci to osiągnąć, ale również pokaże, jak zrobić to w zgodzie z wyznawanymi wartościami.

 

Newsletter

Newsletter
Zapisz Wypisz

Klikając "Zapisz" zgadzasz się na przesyłanie na udostępniony adres e-mail informacji handlowych, tj. zwłaszcza o ofertach, promocjach w formie dedykowanego newslettera.

Płatności

Kanały płatności

Księgarnia PWN Poznań akceptuje płatności:

  • płatność elektroniczna eCard (karta płatnicza, ePrzelew)
  • za pobraniem - przy odbiorze przesyłki należność pobiera listonosz lub kurier