Biznes w kulturze – kultura w biznesie
ISBN: 978-83-7875-299-8
Wydanie: 2016 r.
Język: polski
Dostępność: dostępny
Publikacja | Format | Wydanie | Cena |
---|---|---|---|
eKsiążka | 1, 2019 r. | 11,00 zł | |
eKsiążka | 1, 2017 r. | 20,00 zł | |
eKsiążka | 1, 2018 r. | 21,00 zł |
Niniejsza monografia skierowana jest przede wszystkim do studentów uczelni ekonomicznych na kierunku Zarządzanie w kulturze, sztuce i turystyce kulturowej, ale też kierunków pokrewnych. Jej odbiorcami mogą być ponadto teoretycy, jak i praktycy – menedżerowie zmagający się na co dzień z problemami zarządzania jednostkami kultury.
Publikacja, dzięki połączeniu wiedzy teoretyków i przykładów z praktyki gospodarczej, daje wieloaspektowy pogląd na wybrane problemy występujące w jednostkach kultury. Jest ona pokłosiem drugiej edycji ogólnopolskiej konferencji pt. Biznes w kulturze – kultura w biznesie poświęconej problematyce szeroko rozumianej kultury i związanych z nią zagadnień. Praca stanowi ważny przyczynek do kontynuacji dyskursu naukowego oraz inspiruje do usprawnienia działań w instytucjach kultury w Polsce, podążających za zmianami w ich otoczeniu.