Poznań

 

 
 

TWÓJ KOSZYK

Koszyk jest pusty
 
ksiazka tytuł: Autopromocja, autoprezentacja, wizerunek w mediach audiowizualnych. T. 4 - Marta Wójcicka: Tożsamość a wizerunek. Zarys relacji autor:
FORMY I KOSZTY DOSTAWY
  • 0,00 zł
Produkt w wersji cyfrowej - więcej informacji tutaj

Autopromocja, autoprezentacja, wizerunek w mediach audiowizualnych. T. 4 - Marta Wójcicka: Tożsamość a wizerunek. Zarys relacji

Wersja elektroniczna (brak aktualizacji)
Wydawnictwo: Uniwersytet Śląski
ISBN: 978-83-226-3389-2
Wydanie: 2019 r.
Język: polski

Dostępność: dostępny
2,00 zł 1,80 zł
eKsiążka (Watermark)
PDF

Publikacja Format Wydanie Cena
eKsiążka pdf 2019 r. 2,00 zł
eKsiążka pdf 2019 r. 2,00 zł
eKsiążka pdf 2019 r. 2,00 zł
eKsiążka pdf 2019 r. 2,00 zł
eKsiążka pdf 2019 r. 2,00 zł
eKsiążka pdf 2019 r. 2,00 zł
eKsiążka pdf 2019 r. 2,00 zł
eKsiążka pdf 2019 r. 2,00 zł
eKsiążka pdf 2019 r. 2,00 zł
eKsiążka pdf 2019 r. 2,00 zł
eKsiążka pdf 2019 r. 2,00 zł
eKsiążka pdf 2019 r. 2,00 zł
eKsiążka pdf 2019 r. 2,00 zł
eKsiążka pdf 2019 r. 2,00 zł
eKsiążka pdf 2019 r. 2,00 zł
eKsiążka pdf 2019 r. 2,00 zł
eKsiążka pdf 2019 r. 2,00 zł
 
 

Autopromocja, autoprezentacja, wizerunek w mediach audiowizualnych stanowi zbiór artykułów, które tym razem strategii kreowania wizerunku poszukują w mediach audiowizualnych. Przywołane taktyki są zatem asumptem nie tylko do podjęcia refleksji nad rozmaitymi jednostkami czy grupami społecznymi wykorzystującymi przestrzeń publiczną w celu promowania własnego wizerunku, ale również doskonałym punktem wyjścia do analizy wybranej przestrzeni medialnej, w której za sprawą słowa i obrazu dokonuje się prezentacja określonych postaw. (fragment wstępu)

 

Newsletter

Newsletter
Zapisz Wypisz

Klikając "Zapisz" zgadzasz się na przesyłanie na udostępniony adres e-mail informacji handlowych, tj. zwłaszcza o ofertach, promocjach w formie dedykowanego newslettera.

Płatności

Kanały płatności

Księgarnia PWN Poznań akceptuje płatności:

  • płatność elektroniczna eCard (karta płatnicza, ePrzelew)
  • za pobraniem - przy odbiorze przesyłki należność pobiera listonosz lub kurier