Poznań

 

 
Produkt "Crime and Psychology" został dodany do koszyka.
 

TWÓJ KOSZYK

W twoim koszyku jest 17 produktów,
łącznie za kwotę 1 944,30 zł
OSTATNIO DODANY PRODUKT :
Na Jowisza 2! Nadal uzupełniam Jeżycjadę
Małgorzata Musierowicz, Emilia Kiereś
50,00 zł

 
ksiazka tytuł: Merchandising w handlu stacjonarnym i internetowym autor: Barbara Borusiak, Tomasz Wanat
FORMY I KOSZTY DOSTAWY
  • 0,00 zł
Produkt w wersji cyfrowej - więcej informacji tutaj

Merchandising w handlu stacjonarnym i internetowym

Wersja elektroniczna (brak aktualizacji)
Wydawnictwo: Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu
ISBN: 978-83-8211-024-1
Wydanie: 1, 2020 r.
Język: polski

Dostępność: dostępny
39,00 zł
eKsiążka (Watermark)
PDF

Książka jest pierwszą na polskim rynku wydawniczym publikacją, która w sposób uporządkowany i kompleksowy przedstawia zagadnienia związane ze sposobem prezentacji produktów zarówno w sklepach stacjonarnych, jak i w witrynach internetowych. Sukces w handlu wynika w znacznej mierze z umiejętności dostarczenia nabywcom unikatowych doświadczeń zakupowych. Za te ostatnie odpowiada merchandising. Opisane w książce i zilustrowane licznymi przykładami oraz rysunkami techniki merchandisingowe są powiązane z rozległą wiedzą dotyczącą zachowań nabywców. Dają solidną podstawę teoretyczną do tworzenia środowiska handlowego zapewniającego wysoki poziom doświadczeń zakupowych nabywcom.

 

Newsletter

Newsletter
Zapisz Wypisz

Klikając "Zapisz" zgadzasz się na przesyłanie na udostępniony adres e-mail informacji handlowych, tj. zwłaszcza o ofertach, promocjach w formie dedykowanego newslettera.

Płatności

Kanały płatności

Księgarnia PWN Poznań akceptuje płatności:

  • płatność elektroniczna eCard (karta płatnicza, ePrzelew)
  • za pobraniem - przy odbiorze przesyłki należność pobiera listonosz lub kurier