Marketing usług zdrowotnych
ISBN: 978-83-264-5316-8
Wydanie: 2012 r.
Język: polski
Dostępność: dostępny
.. Publikacja zawiera kompleksowe omówienie wszystkich podstawowych zagadnien
dotyczacych marketingu placówek sluzby zdrowia, zasad budowania ich przewagi
konkurencyjnej i umacniania pozycji na rynku. Ksiazka pomaga:
? zrozumiec, na czym polega plan marketingowy,
? poznac role i funkcjonowanie systemu informacji w dzialalnosci placówek opieki
zdrowotnej,
? zdobyc umiejetnosc zastosowania metody SWOT do wyboru strategii marketingowej,
? posiasc umiejetnosc dokonywania segmentacji rynku uslug zdrowotnych,
? zrozumiec znaczenie koncepcji marketingu-mix i jej elementów.
.. Przejrzysty uklad tresci ulatwia Czytelnikowi szybkie przejscie od teorii i defi nicji
kluczowych pojec marketingu uslug zdrowotnych do praktycznych wskazówek dotyczacych
budowy planu marketingowego.
.. Adresatami ksiazki sa menedzerowie i pracownicy wszystkich placówek opieki
zdrowotnej oraz studenci kierunków ekonomicznych, medycznych, sluchacze szkól
biznesu i kursów specjalizacyjnych.