ksiazka tytuł: Nie przeszkadzaj klientowi w zakupach autor: David Meerman Scott
FORMY I KOSZTY DOSTAWY
  • 0,00 zł
Produkt w wersji cyfrowej - więcej informacji tutaj

Nie przeszkadzaj klientowi w zakupach

Wersja elektroniczna (brak aktualizacji)
Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN
ISBN: 978-83-01-18439-1
Wydanie: 1, 2015 r.
Język: polski

Dostępność: dostępny
69,00 zł
eKsiążka (Watermark)
EPUB
MOBI

Publikacja Format Wydanie Cena
Tradycyjna Oprawa: Miękka 1, 2021 r. 69,00 zł
 
 

Sposób, w jaki robimy zakupy, radykalnie zmienił się w ostatnich latach. Kupując sprzęt, wycieczkę, czy ubezpieczenie, nie musimy już liczyć na wiedzę i życzliwość sprzedawcy – wchodząc do sklepu czy biura, proces zbierania informacji i podejmowania decyzji zazwyczaj mamy już za sobą. Nie lubimy zakłócających nasz spokój telemarketerów, reklamowych e-maili i SMS-ów, „asystentów klienta” atakujących nas zaraz po wejściu do sklepu. „Przestań mi sprzedawać, nie widzisz, że właśnie kupuję?” chciałoby się krzyknąć do marketerów. Jak dostosować swój system sprzedaży do zmian, jakie zaszły na rynku? Jak wykorzystać nowe narzędzia, by skutecznie i mądrze sprzedawać? David Meerman Scott krok po kroku, na z życia wziętych przykładach pokazuje, jak nie przeszkadzać klientowi w zakupach – i okazuje się, że to wcale nie jest takie trudne!