Poznań

 

 
 

TWÓJ KOSZYK

Koszyk jest pusty
 
ksiazka tytuł: Determinanty oraz instrumenty podnoszenia innowacyjności przedsiębiorstw autor:
FORMY I KOSZTY DOSTAWY
  • 0,00 zł
Produkt w wersji cyfrowej - więcej informacji tutaj

Determinanty oraz instrumenty podnoszenia innowacyjności przedsiębiorstw

Wersja elektroniczna (brak aktualizacji)
Wydawnictwo: Akademia WSB
ISBN: 978-83-64927-81-2
Wydanie: 1, 2017 r.
Język: angielski, polski, słowacki

Dostępność: dostępny
39,00 zł
eKsiążka (Watermark)
PDF

W warunkach globalnej konkurencji, szybko zachodzących zmian i wyczerpujących się trwałych z´ro´deł rozwoju, innowacje, a przede wszystkim ich komercjalizacja są tym, w czym upatrują przedsiębiorstwa, organizacje, instytucje, korporacje, spółki skutecznego rozwiązania dla budowy długoterminowej, globalnej przewagi konkurencyjnej. Należy wskazać, iż dynamiczne zmiany rynkowe, postępujące procesy globalizacyjne, rosnące wymagania klientów sprawiają, że nadrzędnym celem przedsiębiorstw staje się zapewnienie konkurencyjności swojej oferty. Istotnym czynnikiem mającym wpływ na podniesienie poziomu konkurencyjności przedsiębiorstw i osiągnięcie trwałej przewagi konkurencyjnej jest poziom ich innowacyjności. Innowacyjność rozumiana jako zdolność do tworzenia i wdrażania, komercjalizacji innowacji pozwala na wprowadzanie na rynek nowych i znacząco ulepszonych wyro¬bo´w, nowych i zmodernizowanych procesów technologicznych oraz organizacyjno-technicznych. Zdolność przedsiębiorstw do pozyskiwania i wdrażania innowacji jest jednym z najistotniejszych przejawów ich nowoczesności, skuteczności i efektywności. Dlatego innowacje uznawane są obecnie za podstawowy czynnik rozwoj??u przedsiębiorstwa prowadzący do wzbogacania rynku o nowe wyroby i usługi wysokiej jakości. Wdrażanie, czy też komercjalizacja innowacji pozwala przedsiębiorstwom nie tylko na osiągnięcie konkurencyjnej pozycji na rynku, ale stanowi ona ro´wnież istotny czynnik wzrostu i rozwoju gospodarczego. Innowacyjność przedsiębiorstwa wyraża zdolność i skłonność do wdrażania nowych rozwiązań zarówno o charakterze technologicznym – in¬nowacje produktowe i procesowe, jak i nietechnologicznym – innowacje organizacyjne i marketingowe. Przedmiotowa publikacja wskazuje na determinanty oraz instrumenty podnoszące innowacyjność przedsiębiorstw, podejmuje obszar produktywnej energii jako przykład istotnego instrumentu innowacyjności, wskazuje na stymulatory działalności innowacyjnej przedsiębiorstw przemysłowych w Polsce, prezentuje rolę innowacji w działalności tajemniczych mistrzów polskiej gospodarki, zarządzanie ryzykiem w projektach innowacyjnych, przedstawia proces poszukiwania perspektywicznych innowacji, jak również rolę innowacji ekologicznych w zarządzaniu przedsiębiorstwem oraz ich wpływu na procesy decyzyjne organizacji.

 

Newsletter

Newsletter
Zapisz Wypisz

Klikając "Zapisz" zgadzasz się na przesyłanie na udostępniony adres e-mail informacji handlowych, tj. zwłaszcza o ofertach, promocjach w formie dedykowanego newslettera.

Płatności

Kanały płatności

Księgarnia PWN Poznań akceptuje płatności:

  • płatność elektroniczna eCard (karta płatnicza, ePrzelew)
  • za pobraniem - przy odbiorze przesyłki należność pobiera listonosz lub kurier