Poznań

 

 
 

TWÓJ KOSZYK

Koszyk jest pusty
 
ksiazka tytuł: Koherencja metod kreowania personelu sprzedaży i strategii marketingowej autor: Dominika Kołodziej
FORMY I KOSZTY DOSTAWY
  • 0,00 zł
Produkt w wersji cyfrowej - więcej informacji tutaj

Koherencja metod kreowania personelu sprzedaży i strategii marketingowej

Wersja elektroniczna (brak aktualizacji)
Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
ISBN: 978-83-7875-604-0
Wydanie: 1, 2019 r.
Język: polski

Dostępność: dostępny
20,00 zł
eKsiążka (Watermark)
PDF

Przedmiot zainteresowania monografii stanowi koherencja metod kreowania kapitału ludzkiego i strategii marketingowej. Nadając pracy charakter interdyscyplinarny, autorka określiła w niej m.in. rodzaje koherencji oraz jej rangę przy formułowaniu i wdrażaniu odpowiedniej strategii. Publikację skierowano zarówno do naukowców, jak i praktyków – specjalistów ds. zarządzania/gospodarowania zasobami ludzkimi oraz ds. strategii marketingowych – przekazuje się w niej bowiem narzędzie diagnozy stopnia spójności realizowanych przez organizacje strategii marketingowych i metod kreowania kapitału ludzkiego, co może stać się inspiracją do badań wspomnianej koherencji na gruncie innych przedsiębiorstw.

 

Newsletter

Newsletter
Zapisz Wypisz

Klikając "Zapisz" zgadzasz się na przesyłanie na udostępniony adres e-mail informacji handlowych, tj. zwłaszcza o ofertach, promocjach w formie dedykowanego newslettera.

Płatności

Kanały płatności

Księgarnia PWN Poznań akceptuje płatności:

  • płatność elektroniczna eCard (karta płatnicza, ePrzelew)
  • za pobraniem - przy odbiorze przesyłki należność pobiera listonosz lub kurier