Efekt tygrysa
Wydawca: Akademia InternetuRok wydania: 2014 r.
ISBN: 978-83-648-4566-6
Format: 14.0x12.5cm
Oprawa: Kartonowa
Język: polski
Dostępność: aktualnie niedostępny
Audiobook (płyta CD)
39,00 zł
Skończyły się czasy mecenasów. Wszechobecny wyścig chomików (bo już nawet nie szczurów…) oraz skupienie na własnym nosie powoduje, że bardziej prawdziwe niż kiedykolwiek wcześniej stało się porzekadło: jeśli umiesz liczyć, licz na siebie.
Maciej Dutko (ze wstępu)
To książka dla młodych i mniej młodych, którzy chcą zaistnieć, budując swoją osobistą markę. Bez układów, bez pieniędzy, bez ciągłego biegu w cudzym zaprzęgu (czytaj: na etacie w korporacji). Personal branding bez tajemnic i w polskich realiach!
Czyta Grzegorz Pawlak