Szkoła w kryzysie versus media
Wersja elektroniczna (brak aktualizacji)
Wydawnictwo:
Wolters KluwerISBN: 978-83-264-4770-9
Wydanie: 2010 r.
Język: polski
Dostępność: aktualnie niedostępny
29,00 zł
eKsiążka (Watermark)
Książka, będąca następstwem cyklu wykładów i warsztatów prowadzonych dla dyrektorów szkół, jest poświęcona współpracy szkół z mediami w zakresie zarządzania sytuacją kryzysową. Media są zainteresowane działalnością szkół, choć wydaje się, że szkoły nie zawsze są do takiej współpracy przygotowane. Nieznajomość oczekiwań każdej ze stron takiej współpracy nie ułatwia. Poznanie przez szkoły zasad budowania relacji i współpracy z mediami może pomóc w przełamywaniu barier i korzystnie wpłynąć na kreowanie pożądanego przez szkoły wizerunku ich działalności i roli społecznej.