Poznań

 

 
 

TWÓJ KOSZYK

W twoim koszyku są 2 produkty,
łącznie za kwotę 945,40 zł
OSTATNIO DODANY PRODUKT :
Art Therapy with Young Survivors of Sexual Abuse
Murphy Jenny
282,30 zł

 
ksiazka tytuł: Marketing Automation autor: Grzegorz Błażewicz
FORMY I KOSZTY DOSTAWY
  • 0,00 zł
Produkt w wersji cyfrowej - więcej informacji tutaj

Marketing Automation

Towards Artificial Intelligence and Hyperpersonalization
Wersja elektroniczna (brak aktualizacji)
Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN
ISBN: 978-83-01-22237-6
Wydanie: 1, 2022 r.
Język: angielski

Dostępność: dostępny
74,00 zł
eKsiążka (Watermark)
EPUB
MOBI

Publikacja Format Wydanie Cena
eKsiążka epub 1, 2021 r. 74,00 zł
eKsiążka mobi 1, 2021 r. 74,00 zł
Tradycyjna Oprawa: Miękka 1, 2022 r. 69,00 zł
Tradycyjna Oprawa: Miękka 1, 2021 r. 69,00 zł
Tradycyjna Oprawa: Miękka 1, 2021 r. 69,00 zł
 
 

During the COVID-19 pandemic, 76 percent of customers permanently changed their buying patterns, McKinsey found in their report. That brings great challenges for marketers, including the need to restore true trusting relationships with each and every customer. This cannot be done without proper knowledge and technology.
This book was written to comprehensively describe this new world for marketers, entrepreneurs and managers, so that they can deliver value and build their competitive position with better results. It sets the context for today’s marketers and then, step by step, exemplifies practically how new technologies may be used to readapt familiar marketing tools.

 

Newsletter

Newsletter
Zapisz Wypisz

Klikając "Zapisz" zgadzasz się na przesyłanie na udostępniony adres e-mail informacji handlowych, tj. zwłaszcza o ofertach, promocjach w formie dedykowanego newslettera.

Płatności

Kanały płatności

Księgarnia PWN Poznań akceptuje płatności:

  • płatność elektroniczna eCard (karta płatnicza, ePrzelew)
  • za pobraniem - przy odbiorze przesyłki należność pobiera listonosz lub kurier