Poznań

 

 
 

TWÓJ KOSZYK

Koszyk jest pusty
 
ksiazka tytuł: Homo Irretitus. W sieci serwisów społecznościowych, reklamy i marketingu społecznego - Katarzyna Walotek-Ściańska, Michał Szyszka: Obecność instytucji kultury w mediach społecznościowych autor:
FORMY I KOSZTY DOSTAWY
  • 0,00 zł
Produkt w wersji cyfrowej - więcej informacji tutaj

Homo Irretitus. W sieci serwisów społecznościowych, reklamy i marketingu społecznego - Katarzyna Walotek-Ściańska, Michał Szyszka: Obecność instytucji kultury w mediach społecznościowych

Wersja elektroniczna (brak aktualizacji)
Wydawnictwo: Wyższa Szkoła Humanitas
ISBN: 978-83-64788-00-0
Wydanie: 1, 2014 r.
Język: polski

Dostępność: aktualnie niedostępny
3,00 zł
eKsiążka (Watermark)
PDF

W niniejszej publikacji punktem wyjścia i osią tematyczną stała się kategoria, przywołana m.in. przez Edwina Bendyka w znakomitym, wciąż bardzo aktualnym tomie „Antymatrix” – <i>homo irretitus</i>. O ile łaciński termin <i>irretio</i> oznacza chwytać siecią, usidlać, o tyle współcześnie <i>irretitus</i> interpretować można jako człowieka „usieciowionego”, zyskującego w Internecie nowe tożsamości i nowe przestrzenie działania, pracy i nauki, samorealizacji, kontaktów i więzi, ale także uwiązanego siecią: zdeterminowanego, uzależnionego, manipulowanego. Wobec tak szeroko zarysowanej tematyki tomu, nie jest ambicją autorów po¬szczególnych jego części znalezienie gotowych, zamkniętych odpowiedzi na postawione w nim złożone i wielopłaszczyznowe pytania. Kwestie oscylujące wokół społecznych aspektów funkcjonowania sieci, aktywności w Internecie, działań z zakresu marketingu społecznego powinny zostać otwarte. Intencją autorów jest wskazanie na poszczególne, bardzo ważne aspekty, wskazanie ich zawiłości oraz wielopłaszczyznowe perspektywy, a często postawienie nowych, otwartych pytań. Należna rola w niniejszym zestawieniu należy się analizom nowych zachowań komunikacyjnych związanych z funkcjonowaniem serwisów społecznościowych, a zwłaszcza najbardziej popularnego pośród nich serwisu – trzeciej społeczności świata, jaką jest Fa¬cebook5. Nie sposób też rozdzielać przestrzeni działań medialnych (wirtualnych) od ich bezpośredniego, społecznego kontekstu. Obie przestrzenie aktywności: medialnych oraz społecznych wielopłaszczyznowo interferują. Z jednej strony bowiem marketing społeczny i reklama społeczna – którym także poświęcono w tomie sporo należnej uwagi – zyskują coraz to <i>nowe ziemie</i>: nośniki w postaci serwisów i kanałów wirtualnych. Z drugiej strony okazuje się, że „broń” ta jest obusieczna: serwisy sieciowe, narzędzia komunikacji i wymiany informacji stają się szeroko eksploatowaną przestrzenią manipulowania i wywierania wpływu: komunikacji perswazyjnej, „usidlania”.

 

Newsletter

Newsletter
Zapisz Wypisz

Klikając "Zapisz" zgadzasz się na przesyłanie na udostępniony adres e-mail informacji handlowych, tj. zwłaszcza o ofertach, promocjach w formie dedykowanego newslettera.

Płatności

Kanały płatności

Księgarnia PWN Poznań akceptuje płatności:

  • płatność elektroniczna eCard (karta płatnicza, ePrzelew)
  • za pobraniem - przy odbiorze przesyłki należność pobiera listonosz lub kurier