Poznań

 

 
 

TWÓJ KOSZYK

Koszyk jest pusty
 
ksiazka tytuł: International Marketing in Europe autor:
FORMY I KOSZTY DOSTAWY
  • 0,00 zł
Produkt w wersji cyfrowej - więcej informacji tutaj

International Marketing in Europe

Wersja elektroniczna (brak aktualizacji)
Redakcja: Maja Szymura-Tyc
Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
ISBN: 978-83-7246-754-6
Wydanie: 2012 r.
Język: angielski

Dostępność: dostępny
24,00 zł
eKsiążka (Watermark)
PDF

The aim of this book is to provide basic knowledge on international marketing in the European market. It is targeted at students of management, international business and international economic relations, but may also be appreciated by practitioners undertaking activities in the EU market. The handbook contains basic terms and concepts related to international marketing and explains the scope of their use. It presents the diversity of European countries, important from a marketing point of view, and major marketing strategies and tools used by contemporary companies in this market. The considerations are illustrated with mini-cases which help to understand how marketing activities may contribute to a company’s success or failure in the European market. The study also includes a chapter on marketing research into the European markets and an Appendix where sources of data indispensable for such research can be found.

 

Newsletter

Newsletter
Zapisz Wypisz

Klikając "Zapisz" zgadzasz się na przesyłanie na udostępniony adres e-mail informacji handlowych, tj. zwłaszcza o ofertach, promocjach w formie dedykowanego newslettera.

Płatności

Kanały płatności

Księgarnia PWN Poznań akceptuje płatności:

  • płatność elektroniczna eCard (karta płatnicza, ePrzelew)
  • za pobraniem - przy odbiorze przesyłki należność pobiera listonosz lub kurier