Poznań

 

 
 

TWÓJ KOSZYK

W twoim koszyku są 2 produkty,
łącznie za kwotę 92,10 zł
OSTATNIO DODANY PRODUKT :
Moc obietnic
Borlik Piotr
48,00 zł

 
Ponieważ pozycja posiada kilka form dystrybucji, proszę wybrać jedną z poniższych:
ksiazka tytuł: Zmysły dla zysku autor: Iwona Skowronek
FORMY I KOSZTY DOSTAWY
  • 0,00 zł
Produkt w wersji cyfrowej - więcej informacji tutaj

Zmysły dla zysku

Marketing sensoryczny w praktyce
Wersja elektroniczna (brak aktualizacji)
Wydawnictwo: Poltext
ISBN: 978-83-7561-448-0
Wydanie: 2014 r.
Język: polski

Dostępność: dostępny
44,90 zł
eKsiążka (Watermark)
EPUB
MOBI
PDF

Kolorowy, praktyczny i... apetyczny poradnik. Marketing sensoryczny jest użyteczny i sprawdza się w praktyce. Książka przedstawia wykorzystanie marketingu sensorycznego w kilkunastu branżach w Polsce i na świecie. Intencją autorki było napisanie poradnika i ten cel osiąga za pomocą wartkiej narracji oraz dużej liczby fascynujących przykładów. Istotną wartość książki stanowi 90 pięknych, kolorowych zdjęć ilustrujących udane wykorzystanie marketingu sensorycznego w praktyce.


Jak pisze sama autorka: „Książka jest zbiorem najlepszych praktyk (best practices) z zakresu marketingu sensorycznego wykorzystywanych przez największe światowe marki.


Zmysły dla zysku zostały podzielone na branże oraz główne zagadnienia tematyczne, tj. reklamę sensoryczną i design sensoryczny. Nadaje to książce nieco eklektyczny charakter, a zarazem ułatwia korzystanie z niej. Wystarczy otworzyć ją na interesującej nas branży. Książka ma charakter praktyczny, a na końcu każdego rozdziału znajduje się „narzędziownik” zawierający gotowe do zastosowania rady i wskazówki


Napisałam tę książkę dla tych:


• którzy nie mają pojęcia o marketingu


• którzy o marketingu wiedzą trochę


• którzy chcieliby dowiedzieć się więcej


• a także dla teoretyków i praktyków marketingu


Książka zawiera opisane w przystępny sposób studia przypadku w formie łatwych do połknięcia pigułek do bezpośredniego zastosowania. Podaję liczne przykłady największych światowych marek wykorzystujących marketing sensoryczny – od sektora finansowego, przez branżę spożywczą po elektroniczną. Marketing sensoryczny stał się modny, ponieważ sprawdza się w praktyce i przynosi wymierne korzyści.


Opisuję i wyjaśniam:


• Co mają ze sobą wspólnego pasikonik, maltodekstryna i konfesjonał?


• Czy perfumy mogą służyć jako zastawa stołowa?


• Dlaczego pilot telewizyjny powinien być ciężki?


• Czy można pakować odzież w tacki spożywcze?


• Co to jest niebieski fenomen i łagodny masochizm?


• Czy „Tłusty mózg” to dobry pomysł na nazwę firmy?


• Po co sklep z odzieżą stawia do góry nogami budkę z hot-dogami?


• Jak wejść w dotykową interakcję z billboardem?


• Dlaczego patrząc na zdjęcia czarno-białe klient jest zrelaksowany?


• Dlaczego będąc na diecie należy wybierać duże paczki chipsów?


Iwona Skowronek – doktor nauk ekonomicznych w zakresie nauk o zarządzaniu. Wykładowca Studiów Podyplomowych Zarządzanie Wartością Klienta w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie. Autorka książki Marketing doświadczeń. Od doświadczeń klienta do wizerunku firmy, a także publikacji z zakresu zarządzania, PR, budowy satysfakcji klienta, brandingu. Prelegent na konferencjach krajowych i międzynarodowych. Teoretyk i praktyk zarządzania. Zajmowała samodzielne stanowiska kierownicze odpowiadając za prace koncepcyjne, implementację marketingu sensorycznego oraz decyzje strategiczne.

 

Newsletter

Newsletter
Zapisz Wypisz

Klikając "Zapisz" zgadzasz się na przesyłanie na udostępniony adres e-mail informacji handlowych, tj. zwłaszcza o ofertach, promocjach w formie dedykowanego newslettera.

Płatności

Kanały płatności

Księgarnia PWN Poznań akceptuje płatności:

  • płatność elektroniczna eCard (karta płatnicza, ePrzelew)
  • za pobraniem - przy odbiorze przesyłki należność pobiera listonosz lub kurier