Strategia marketingu narracyjnego w Policji - Kształtowanie wizerunku policji poprzez marketing narracyjny
Wersja elektroniczna (brak aktualizacji)
Wydawnictwo:
Akademia WSBISBN: 978-83-64927-89-8
Wydanie: 2014 r.
Język: polski
Dostępność: aktualnie niedostępny
5,00 zł
eKsiążka (Watermark)
Celem książki jest analiza strategii marketingu narracyjnego jako skutecznego narzędzia łączącego techniki kształtowania wizerunku Policji. W książce zostaną zanalizowane atrybuty językowe narracji marketingowej, ze szczególnym odniesieniem do marketingu społecznego, w którym budowanie wizerunku instytucji jest problemem zasadniczym. Projekt mieści się w obszarze badań wizerunkowych instytucji z uwzględnieniem nowych trendów budowania wizerunku w obszarze szeroko rozumianego bezpieczeństwa, w tym kwestii promowania bezpieczeństwa, działań prewencyjnych i profilaktycznych Policji w tym obszarze.