Poznań

 

 
 

TWÓJ KOSZYK

W twoim koszyku są 4 produkty,
łącznie za kwotę 684,60 zł
OSTATNIO DODANY PRODUKT :
Podejmij wyzwanie
Mohr Tara
39,90 zł

 
ksiazka tytuł: Sprzedaż wirtualna, zyski realne. Jak wykorzystywać technologie do skutecznej komunikacji z nabywcami autor: Jeb Blount
FORMY I KOSZTY DOSTAWY
  • 0,00 zł
Produkt w wersji cyfrowej - więcej informacji tutaj

Sprzedaż wirtualna, zyski realne. Jak wykorzystywać technologie do skutecznej komunikacji z nabywcami

Wersja elektroniczna (brak aktualizacji)
Wydawnictwo: Onepress
ISBN: 978-83-283-7857-5
Wydanie: 2021 r.
Język: polski

Dostępność: dostępny
59,00 zł
eKsiążka Audio (Watermark)
MP3

Do niedawna wirtualny świat stanowił tylko jeden z kilku dostępnych kanałów sprzedaży. Można się było nim posługiwać, ale nie był to warunek konieczny sukcesu. Tymczasem dziś, w czasie pandemii, to najbardziej niezawodny, a czasami wręcz jedyny sposób komunikacji i sprzedaży. Trzeba też oswoić się z tym, że wirtualne kanały komunikacji pozostaną normą również w przyszłości. Niestety, większość sprzedawców, dyrektorów i przedsiębiorców wciąż jest nieprzygotowana do tego nowego sposobu pracy, i to zarówno mentalnie, jak i technicznie.



Oto wyczerpujący przewodnik po sposobach wykorzystywania kanałów komunikacji wirtualnej w nawiązywaniu kontaktów biznesowych i przeprowadzaniu procesów sprzedażowych w taki sposób, by zakończyły się sfinalizowaniem transakcji. Zaprezentowano tu spójny system rozmów wideo, rozmów telefonicznych, SMS-ów, czatów i mediów społecznościowych, skonstruowany tak, aby zwiększyć produktywność i skrócić cykl sprzedaży. Książka przedstawia zasady, których przestrzeganie pozwala na uzyskanie dużej skuteczności podczas korzystania z kanałów komunikacji wirtualnej, a także zaawansowane strategie pokonywania obiekcji klientów, co skutkuje szybszym zawieraniem umów. Opanowanie zaprezentowanych w niej technik zapewni Ci wyraźną przewagę konkurencyjną!



W książce między innymi:


sposoby wywierania wpływu na rozmówcę podczas wideokonferencji
zasady tworzenia wciągających wirtualnych prezentacji
efektywne strategie docierania do trudno dostępnych interesariuszy
różne kanały wirtualne w sprzedaży bezpośredniej
pięć C sprzedaży społecznościowej
łączenie zalet kanałów wirtualnych i realnego podejścia do sprzedaży


Wirtualny świat sprzedaży: Twoja żyła złota!

 

Newsletter

Newsletter
Zapisz Wypisz

Klikając "Zapisz" zgadzasz się na przesyłanie na udostępniony adres e-mail informacji handlowych, tj. zwłaszcza o ofertach, promocjach w formie dedykowanego newslettera.

Płatności

Kanały płatności

Księgarnia PWN Poznań akceptuje płatności:

  • płatność elektroniczna eCard (karta płatnicza, ePrzelew)
  • za pobraniem - przy odbiorze przesyłki należność pobiera listonosz lub kurier