Przedsiębiorstwo. Wyzwania. Niepewność
ISBN: 978-83-8030-191-7
Wydanie: 2017 r.
Język: polski
Dostępność: aktualnie niedostępny
W publikacji znalazły się rozważania dotyczące ważnych przejawów i aspektów rozwoju przedsiębiorstw funkcjonujących w warunkach niepewności które definiowane są w tym przypadku jako wyzwania. Przedsiębiorstwa starają się im sprostać, dostrzegając w nich nie tylko sposób na unikanie zagrożeń poprzez wskazanie odpowiednich rozwiązań, lecz także potencjalne źródło kreowania przewagi konkurencyjnej.
Autorami wskazanych dociekań badawczych są młodzi naukowcy, doktoranci w Kolegium Nauk o Przedsiębiorstwie SGH w Warszawie.
Recenzowana publikacja ma charakter kompetentnej analizy ekonomicznej w świetle teorii ekonomii i pokrewnych jej dyscyplin naukowych. Cechuje ją konsekwencja metodologiczna, właściwa dla warsztatu ekonomisty. (...) Atutem poszczególnych artykułów są badania własne prowadzone przez autorów, a płynące z nich wnioski dobrze uzupełniają rozważania teoretyczne.
Z recenzji prof. zw. dr hab. Bogusławy Drelich-Skulskiej