Poznań

 

 
 

TWÓJ KOSZYK

Koszyk jest pusty
 
ksiazka tytuł: Financial services marketing autor: Sławomir Smyczek
FORMY I KOSZTY DOSTAWY
  • 0,00 zł
Produkt w wersji cyfrowej - więcej informacji tutaj

Financial services marketing

Wersja elektroniczna (brak aktualizacji)
Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
ISBN: 83-7246-888-5
Wydanie: 1, 2005 r.
Język: angielski

Dostępność: dostępny
1,00 zł
eKsiążka (Watermark)
PDF

This book is organised into nine chapters. The first chapter presents over-view of financial market, with particular emphasis on financial institutions and services. The second chapter focuses on financial service consumers. Chapter 3 discusses differences between consumer segments in respect of their financial services requirements and outlines ways of segmentation financial services consumers. The fourth chapter focuses on marketing policy of financial services. Chapter 5 is presenting role of pricing in financial institutions. Distribution system in financial sector was presented in Chapter 6. Chapter 7 concentrates on communication of financial institutions with market. Chapter 8 presents personnel of financial institutions as marketing instrument. The last chapter discusses implementation marketing activity in financial institutions.

 

Newsletter

Newsletter
Zapisz Wypisz

Klikając "Zapisz" zgadzasz się na przesyłanie na udostępniony adres e-mail informacji handlowych, tj. zwłaszcza o ofertach, promocjach w formie dedykowanego newslettera.

Płatności

Kanały płatności

Księgarnia PWN Poznań akceptuje płatności:

  • płatność elektroniczna eCard (karta płatnicza, ePrzelew)
  • za pobraniem - przy odbiorze przesyłki należność pobiera listonosz lub kurier