Społeczne aspekty zarządzania. Wybrane problemy
Wersja elektroniczna (brak aktualizacji)
Redakcja:
Anna Sankowska, Krzysztof Santarek
Wydawnictwo:
Oficyna Wydawnicza Politechniki WarszawskiejISBN: 978-83-7814-294-2
Wydanie: 1, 2014 r.
Język: polski
Dostępność: dostępny
27,00 zł
eKsiążka (Watermark)
Celem monografii było wskazanie społecznego aspektu zarządzania przedsiębiorstwem, jego złożoności, ale i konieczności szerszej edukacji studentów i menedżerów w kierunku popularyzowania znaczenia społecznych aspektów zarządzania przedsiębiorstwem, które będzie miejscem tworzenia najlepszych światowych praktyk. W pracy niejednokrotnie pojawia się myśl, że wybory i ich rezultaty w zarządzaniu są osadzone w podstawowych wartościach, a te są przedmiotem socjalizacji, która na poziomie wtórnym dokonuje się w środowisku przygotowującym do przyszłych zawodów