Poznań

 

 
 

TWÓJ KOSZYK

Koszyk jest pusty
 
ksiazka tytuł: Growth Hacking: Jak pomaga pozyskiwać nowych klientów i utrzymywać obecnych autor: Tomasz Dmuchowski
FORMY I KOSZTY DOSTAWY
  • 0,00 zł
Produkt w wersji cyfrowej - więcej informacji tutaj

Growth Hacking: Jak pomaga pozyskiwać nowych klientów i utrzymywać obecnych

Wersja elektroniczna (brak aktualizacji)
Wydawnictwo: Onepress
ISBN: 978-83-289-1262-5
Wydanie: 2024 r.
Język: polski

Dostępność: dostępny
49,90 zł
eKsiążka Audio (Watermark)
MP3

Publikacja Format Wydanie Cena
Tradycyjna Oprawa: Miękka ze skrzydełkami 2024 r. 49,90 zł
 
 

Znaj(dź) swojego klienta


Growth hacking to jedna z metodyk prowadzenia działań marketingowych, sprzedażowych i rozwoju produktu, w której celem aktywności nie są największe zasięgi, a dotarcie do możliwie najlepiej określonej grupy docelowej. Oczywiście przy zachowaniu jak najniższego kosztu tego procesu. Gdy się nad tym chwilę zastanowić, takie podejście jest sensowne ? co bowiem sprzedawcy po rozpoznawalności produktu lub usługi wśród szerokiej rzeszy konsumentów, jeśli w rzeczywistości tylko co setny odbiorca reklamy (w telewizji, prasie, radiu, sieci) będzie zainteresowany zakupem? Jak wyłuskać zainteresowanych spośród poinformowanych?


I tu wkracza growth hacking. Jego głównym celem jest osiągnięcie szybkiego wzrostu firmy poprzez zwiększenie liczby klientów, przychodów lub rozpoznawalności marki. W przeciwieństwie do tradycyjnych strategii marketingowych opiera się na kreatywnym zastosowaniu technologii, korzystaniu z danych i eksperymentów, aby pozyskiwać, utrzymywać i rozwijać bazę klientów. Jak to działa w praktyce i jak możesz wdrożyć growth hacking w swojej działalności zawodowej? Tego się dowiesz z tej książki.


Sukces w growth hackingu opiera się na ścisłym przestrzeganiu procesu wzrostu, który to proces składa się z następujących etapów:


Określenie celów wzrostu.
Identyfikacja kluczowych wskaźników (KPI).
Generowanie pomysłów na eksperymenty
Priorytetyzacja i planowanie eksperymentów.
Przeprowadzenie eksperymentów.
Analiza wyników i optymalizacja.

 

Newsletter

Newsletter
Zapisz Wypisz

Klikając "Zapisz" zgadzasz się na przesyłanie na udostępniony adres e-mail informacji handlowych, tj. zwłaszcza o ofertach, promocjach w formie dedykowanego newslettera.

Płatności

Kanały płatności

Księgarnia PWN Poznań akceptuje płatności:

  • płatność elektroniczna eCard (karta płatnicza, ePrzelew)
  • za pobraniem - przy odbiorze przesyłki należność pobiera listonosz lub kurier