Poznań

 

 
Produkt "Kwiat paproci i inne legendy słowiańskie" został dodany do koszyka.
 

TWÓJ KOSZYK

W twoim koszyku jest 30 produktów,
łącznie za kwotę 2 541,70 zł
OSTATNIO DODANY PRODUKT :
Kwiat paproci i inne legendy słowiańskie
Katarzyna Berenika Miszczuk, Aneta Jadowska, Marta Kisiel, Martyna Raduchowska, Paulina Hendel, Marta Krajewska, Jagna Rolska, Anna Szumacher, Małgorzata Starosta, Agnieszka Kulbat
44,00 zł

 
ksiazka tytuł: Badania sensoryczne w ocenie jakości produktów autor: Urszula Samotyja, Maria Sielicka-Różyńska, Inga Klimczak
FORMY I KOSZTY DOSTAWY
  • 0,00 zł
Produkt w wersji cyfrowej - więcej informacji tutaj

Badania sensoryczne w ocenie jakości produktów

Wersja elektroniczna (brak aktualizacji)
Wydawnictwo: Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu
ISBN: 978-83-8211-002-9
Wydanie: 1, 2020 r.
Język: polski

Dostępność: dostępny
18,00 zł
eKsiążka (Watermark)
PDF

Atrakcyjność sensoryczna żywności stanowi jeden z najważniejszych czynników wpływających na decyzje zakupowe. Eksponowanie walorów organoleptycznych, odwoływanie się w kampaniach promocyjnych do przyjemnych doświadczeń zmysłowych związanych ze spożywaniem bądź użytkowaniem dóbr konsumpcyjnych ma na celu skłonienie konsumenta do podjęcia decyzji o zakupie. Wszystkie informacje dotyczące właściwości produktu, w tym jego cech organoleptycznych, muszą być prawdziwe i uzasadnione.
Jakość sensoryczna jest przedmiotem zainteresowania zarówno producentów, jak i instytutów badawczych oraz ośrodków akademickich. Rolą tych ostatnich jest wspieranie otoczenia gospodarczego w zakresie dostarczania i rozwijania narzędzi badawczych, a także kształcenie przyszłych menedżerów, przygotowanych do podejmowania decyzji i rozwiązywania problemów. Znajomość metod badawczych służących ocenie jakości w kontekście posiadania umiejętności interpretowania wyników badań jest decydująca dla efektywności procesu decyzyjnego.
Oddajemy do rąk studentów materiały dydaktyczne, które pomocne będą w realizacji ćwiczeń z analizy sensorycznej oraz konsumenckiej oceny produktu. Opracowanie składa się z siedmiu rozdziałów, poświęconych metodom badań sensorycznych, zarówno analitycznych, jak i konsumenckich. Rozdział pierwszy, stanowiący wprowadzenie do tematyki badań sensorycznych, zawiera definicję pojęcia analiza sensoryczna oraz charakterystykę podstawowych wymagań związanych z prowadzeniem badań sensorycznych. Pozostałe rozdziały poświęcone zostały szczegółowej charakterystyce metod analizy sensorycznej. Składają się one z wprowadzenia teoretycznego oraz opisu wykonania zadań o charakterze praktycznym.

 

Newsletter

Newsletter
Zapisz Wypisz

Klikając "Zapisz" zgadzasz się na przesyłanie na udostępniony adres e-mail informacji handlowych, tj. zwłaszcza o ofertach, promocjach w formie dedykowanego newslettera.

Płatności

Kanały płatności

Księgarnia PWN Poznań akceptuje płatności:

  • płatność elektroniczna eCard (karta płatnicza, ePrzelew)
  • za pobraniem - przy odbiorze przesyłki należność pobiera listonosz lub kurier