Winning znaczy zwyciężać
Wydawca: Studio EmkaRok wydania: 2014 r.
ISBN: 978-83-637-7377-9
Format: 13.5x18.5cm
Oprawa: Kartonowa
Język: polski
Dostępność: aktualnie niedostępny
Audiobook (płyta CD)
Publikacja | Format | Wydanie | Cena |
---|---|---|---|
Tradycyjna | Oprawa: Twarda z obwolutą | 2024 r. | 49,00 zł |
Gdy rozmawiasz z J. Welchem o zarządzaniu, pomieszczenie wypełnia się jego pasją i energią. Podobne doświadczenie przynosi czytanie „Winning”. Nie potrzeba już żadnej innej książki o zarządzaniu mówi wielki Warren E. Buffet. A Bill Gates dodaje: Przydatna dla wszystkich pragnących sukcesu – od absolwentów college’ów po dyrektorów generalnych. Bo „Winning” to swoista mapa drogowa nie tylko dla prezesów wielkich firm. W znacznej mierze adresowana jest do ludzi walczących na linii ognia w pierwszym szeregu. Jej celem jest niesienie pomocy ambitnym ludziom przepełnionym pasją, bez względu na stanowisko, jakie zajmują. To biblia ludzi biznesu. A biznes jest grą. Zwyciężać w tej grze to czysta przyjemność. Oto rzecze Jack Welch.
Czyta: Michał Maciejewski.