Twórcza strategia organizacji
Wersja elektroniczna (brak aktualizacji)
Wydawnictwo:
Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w KatowicachISBN: 978-83-7875-121-2
Wydanie: 1, 2013 r.
Język: polski
Dostępność: dostępny
31,00 zł
eKsiążka (Watermark)
Praca składa się z trzech rozdziałów z czego dwa są teoretyczne, a trzeci przedstawia wyniki przeprowadzonych badań. W pierwszym rozdziale podjęto próbę uporządkowania definicji koncepcji i modeli twórczości organizacyjnej. W drugim rozdziale rozwinięto koncepcję twórczej strategii i opisano jej teoretyczne wymiary. Rozważania w tym rozdziale skupiły się wokół teoretycznego modelu powiązań: twórczość-wymiary twórczej strategii-efektywność. Trzeci rozdział zawiera empiryczną analizę wymiarów twórczej strategii. Zidentyfikowane relacje teoretyczne pomiędzy zmiennymi stały się podstawą do zbudowania modelu badawczego oraz wprowadzenia hipotez badawczych.