Poznań

 

 
 

TWÓJ KOSZYK

Koszyk jest pusty
 
ksiazka tytuł: Współczesne problemy zarządzania i marketingu - Budowanie zaufania konsumentów jako wyznacznik kierunku działań marketingowych przedsiębiorstw autor:
FORMY I KOSZTY DOSTAWY
  • 0,00 zł
Produkt w wersji cyfrowej - więcej informacji tutaj

Współczesne problemy zarządzania i marketingu - Budowanie zaufania konsumentów jako wyznacznik kierunku działań marketingowych przedsiębiorstw

Wersja elektroniczna (brak aktualizacji)
Redakcja: Roman Niestrój
Wydawnictwo: Akademia WSB
ISBN: 978-83-64927-07-2
Wydanie: 2014 r.
Język: polski

Dostępność: aktualnie niedostępny
3,50 zł
eKsiążka (Watermark)
PDF

Niniejszy tom stanowi zbiór tekstów przygotowanych przez doktorantów pochodzących z wielu ośrodków akademickich. Zakres tematyczny publikacji, objęty ogólnym tytułem: Współczesne problemy zarządzania i marketingu, stanowi pochodną zainteresowań
badawczych Autorów związanych z tematyką ich rozpraw doktorskich. Jest to więc specyficzna monografia, której spoiwem w większym stopniu jest wspólna motywacja Autorów (konieczność publikacji) niż zbieżność tematyczna prezentowanych opracowań.
Studia doktoranckie poszczególnych Autorów są zaawansowane w zróżnicowanym stopniu: od wstępnych prac nad koncepcją rozprawy, aż do jej finalizacji. Stąd i poziom naukowy, a także językowy poszczególnych tekstów wykazuje spore zróżnicowanie.

 

Newsletter

Newsletter
Zapisz Wypisz

Klikając "Zapisz" zgadzasz się na przesyłanie na udostępniony adres e-mail informacji handlowych, tj. zwłaszcza o ofertach, promocjach w formie dedykowanego newslettera.

Płatności

Kanały płatności

Księgarnia PWN Poznań akceptuje płatności:

  • płatność elektroniczna eCard (karta płatnicza, ePrzelew)
  • za pobraniem - przy odbiorze przesyłki należność pobiera listonosz lub kurier