Współczesne problemy zarządzania organizacjami - E-marking jako inspiracja zmian w procesie zarządczym systemu egzaminów zewnętrznych
ISBN: 978-83-65621-23-8
Wydanie: 1, 2017 r.
Język: polski
Dostępność: aktualnie niedostępny
Zachodzące obecnie zmiany w otoczeniu społeczno-gospodarczym w istotny sposób determinują proces zarządzania organizacjami i przyczyniają się do modyfikacji ich struktur. Zarówno przedsiębiorstwa, jak też organizacje sfery publicznej stoją współcześnie przed wyzwaniem poszukiwania nowych rozwiązań w procesie zarządzania, które pozwolą im na skuteczną realizację celów, zdobycie przewagi konkurencyjnej i sprostanie wymaganiom otoczenia.
Monografia składa się z trzynastu rozdziałów, w których młodzi naukowcy z ośrodków naukowych z całej Polski zaprezentowali swoje rozważania na
temat różnorodnych problemów zarządzania współczesnymi organizacjami.
W opracowaniu zawarte są zarówno rozważania teoretyczne, dokonane w oparciu o studia literatury przedmiotu, jak również praktyczne, będące efektem przeprowadzonych badań.