Zarządzanie nowoczesną redakcją - Agnieszka Górka-Chowaniec, Olga Sójka: Hotel brand image and loyalty of customers
Wersja elektroniczna (brak aktualizacji)
Redakcja:
Olimpia Grabiec
Wydawnictwo:
Wyższa Szkoła HumanitasISBN: 978-83-65682-95-6
Wydanie: 1, 2018 r.
Język: polski
Dostępność: aktualnie niedostępny
6,00 zł
eKsiążka (Watermark)
Działalność nowoczesnych organizacji opiera się nie tylko na posiadanych zasobach rzeczowych, finansowych, ludzkich i informacyjnych, ale coraz częściej podstawą funkcjonowania dobrej organizacji jest posiadana wiedza i umiejętność wykorzystania jej na rynku. Zarządzanie nowoczesną organizacją ma za zadanie wskazanie możliwości kierunków rozwoju organizacji. Monografia ta to plon pracy badaczy, którzy zajmują się problemami zarządzania w organizacjach w ujęciu naukowym jak również część z nich w ujęciu praktycznym.