Poznań

 

 
 

TWÓJ KOSZYK

W twoim koszyku jest 10 produktów,
łącznie za kwotę 2 578,80 zł
OSTATNIO DODANY PRODUKT :
Merry's Museum, Parley's Magazine, Woodworth's Cabinet, And The Schoolfellow V47-48 (1864)
166,00 zł

 
ksiazka tytuł: Adoption of LMS in Higher Educational Institutions of the Middle East autor: A. Khan Rashid
DOSTAWA WYŁĄCZNIE NA TERYTORIUM POLSKI

FORMY I KOSZTY DOSTAWY
  • 0,00 zł
  • 0,00 zł
  • 9,50 zł
  • 12,50 zł
  • 0,00 zł
  • Od 9,90 zł
  • Od 11,00 zł
  • 0,00 zł
  • Od 6,90
  • Od 9,90

Adoption of LMS in Higher Educational Institutions of the Middle East

Wersja papierowa
Wydawnictwo: Springer Nature B.V.
ISBN: 978-30-305-0113-6
Format: 21.0x28.0cm
Liczba stron: 104
Oprawa: Miękka
Wydanie: 2020 r.
Język: angielski

Dostępność: dostępny
161,70 zł

<div>This book discusses the adoption of learning management systems (LMS) in higher education institutions. It presents influential predictors that may impact instructors' behavioral intention to adopt learning management systems in the context of Arab culture, as well as a unique model of technology acceptance that draws on and combines previous technology adoption models (i.e., a modified unified theory of acceptance and use of technology model - UTAUT2). Moreover, this study extends the UTAUT2 model by including Hofstede's (1980) cultural dimensions, and technology awareness as the moderators of the model. It also describes the explanatory technique approach used to collect quantitative data from the instructors at higher education institutions in Saudi Arabia and were analyzed with structural equation modeling using SPSS/Amos software. The findings revealed that facilitating conditions were the strongest predictor of behavioral intention to adopt an LMS, followed by performance expectancy and hedonic motivation, technology awareness, and cultural dimensions exerted a moderating influence on instructors' behavioral intention to use LMS in their teaching.&nbsp;</div><div><br></div><div>&nbsp; &nbsp; By including new constructs, this becomes the first study of its kind exploring instructors' use of LMS in Higher Educational Institutions of Saudi Arabia and other countries of the Middle East. It offers practical insights for a broad range of researchers and professionals at higher education institutions and serves as a reference guide for designers of learning management systems (e.g., blackboard systems), policymakers, and the Ministry of Education staff.</div>

 

Newsletter

Newsletter
Zapisz Wypisz

Klikając "Zapisz" zgadzasz się na przesyłanie na udostępniony adres e-mail informacji handlowych, tj. zwłaszcza o ofertach, promocjach w formie dedykowanego newslettera.

Płatności

Kanały płatności

Księgarnia PWN Poznań akceptuje płatności:

  • płatność elektroniczna eCard (karta płatnicza, ePrzelew)
  • za pobraniem - przy odbiorze przesyłki należność pobiera listonosz lub kurier