Poznań

 

 
 

TWÓJ KOSZYK

Koszyk jest pusty
 
ksiazka tytuł: Call Centers' Quality of Working Life autor: A. Kun Elik Duysal
DOSTAWA WYŁĄCZNIE NA TERYTORIUM POLSKI

FORMY I KOSZTY DOSTAWY
  • 0,00 zł
  • 0,00 zł
  • 9,50 zł
  • 12,50 zł
  • 0,00 zł
  • Od 9,90 zł
  • Od 11,00 zł
  • 0,00 zł
  • Od 6,90
  • Od 9,90

Call Centers' Quality of Working Life

Wersja papierowa
Wydawnictwo: KS OmniScriptum Publishing
ISBN: 978-38-443-8295-2
Format: 15.2x22.9cm
Liczba stron: 136
Oprawa: Miękka
Wydanie: 2011 r.
Język: angielski

Dostępność: dostępny
473,30 zł

As the world moved into a new millennium, with the visible improvements in technology and communication, service sector showed a rapid growth. With an increasing demand in this sector, call centers developed as a means to satisfy and fulfill the arising needs of the customers. As a result, the number of call centers also showed an increase. In relation to that, type of work, the workforce, and quality of work life issues came upfront both in the academic and business world. This book reveals an extensive research carried out with Call Center Managers and Agents regarding the impact Quality of Work Life concept has on their organizational, and task-related perceptions, including turnover. The results are interesting in terms of reflecting certain solutions to be offered for the business world.

 

Newsletter

Newsletter
Zapisz Wypisz

Klikając "Zapisz" zgadzasz się na przesyłanie na udostępniony adres e-mail informacji handlowych, tj. zwłaszcza o ofertach, promocjach w formie dedykowanego newslettera.

Płatności

Kanały płatności

Księgarnia PWN Poznań akceptuje płatności:

  • płatność elektroniczna eCard (karta płatnicza, ePrzelew)
  • za pobraniem - przy odbiorze przesyłki należność pobiera listonosz lub kurier