Poznań

 

 
 

TWÓJ KOSZYK

W twoim koszyku jest 1 produkt,
łącznie za kwotę 44,60 zł
OSTATNIO DODANY PRODUKT :
Hopelessly Romantic Poems Collection
Dolen Rhonda J.
44,60 zł

 
ksiazka tytuł: Emotionale Intelligenz der Verbraucher und Impulskaufverhalten autor: Abrar Kashif
DOSTAWA WYŁĄCZNIE NA TERYTORIUM POLSKI

FORMY I KOSZTY DOSTAWY
  • 0,00 zł
  • 0,00 zł
  • 9,50 zł
  • 12,50 zł
  • 0,00 zł
  • Od 9,90 zł
  • Od 11,00 zł
  • 0,00 zł
  • Od 6,90
  • Od 9,90

Emotionale Intelligenz der Verbraucher und Impulskaufverhalten

Wersja papierowa
Autor: Abrar Kashif
Wydawnictwo: KS OmniScriptum Publishing
ISBN: 978-62-07-77842-3
Format: 15.2x22.9cm
Liczba stron: 84
Oprawa: Miękka
Wydanie: 2024 r.
Język: niemiecki

Dostępność: dostępny
302,60 zł

Haben Sie jemals gedacht, Marketing sei ein langweiliges Thema? Falsch gedacht! Das Kaufverhalten junger Verbraucher ist immer sehr interessant zu untersuchen, und dieses Buch ist nicht anders. Der Kampf zwischen Herz und Hirn hat soeben die Umgebung des Online-Shops erreicht. Lassen Sie uns vergleichen, wie sich das Online-Kaufverhalten vom traditionellen Kaufverhalten in Geschäften unterscheidet, wenn man den Einfluss der emotionalen Intelligenz der Verbraucher berücksichtigt.

 

Newsletter

Newsletter
Zapisz Wypisz

Klikając "Zapisz" zgadzasz się na przesyłanie na udostępniony adres e-mail informacji handlowych, tj. zwłaszcza o ofertach, promocjach w formie dedykowanego newslettera.

Płatności

Kanały płatności

Księgarnia PWN Poznań akceptuje płatności:

  • płatność elektroniczna eCard (karta płatnicza, ePrzelew)
  • za pobraniem - przy odbiorze przesyłki należność pobiera listonosz lub kurier