Poznań

 

 
 

TWÓJ KOSZYK

W twoim koszyku jest 5 produktów,
łącznie za kwotę 323,80 zł
OSTATNIO DODANY PRODUKT :
Autyzm Poradnik dla rodziców i opiekunów
Stalka-Jarska Joanna
50,00 zł

 
ksiazka tytuł: Engaging Brands autor: Addis Michela
DOSTAWA WYŁĄCZNIE NA TERYTORIUM POLSKI

FORMY I KOSZTY DOSTAWY
  • 0,00 zł
  • 0,00 zł
  • 9,50 zł
  • 12,50 zł
  • 0,00 zł
  • Od 9,90 zł
  • Od 11,00 zł
  • 0,00 zł
  • Od 6,90
  • Od 9,90

Engaging Brands

A Customer-Centric Approach for Superior Experiences
Wersja papierowa
Wydawnictwo: Taylor & Francis Ltd
ISBN: 978-11-385-8701-4
Format: 15.6x23.4cm
Liczba stron: 278
Oprawa: Miękka
Wydanie: 2020 r.
Język: angielski

Dostępność: dostępny
287,30 zł

<P>How can managers design and manage excellent customer experiences that will develop long-term relationships with their customers? This book addresses this key question and explores both the theory developed over the past 20 years and tools to create truly engaging brands. </P>
<P>Taking a broad holistic approach, this book brings together current thinking on experiential marketing, brand management, customer engagement, customer well-being and happiness, customer loyalty and emotions, the customer journey map, and big data and combines it&nbsp;into a practical and clear roadmap for brand managers. By integrating these modern perspectives, concepts, research techniques, and operative tools, this book provides a new perspective of marketing management to design and build engaging branding.</P>
<P>Using extensive examples from a variety of industries, this book&nbsp;offers a global perspective that will appeal to both advanced students and experienced marketing managers.</P>

 

Newsletter

Newsletter
Zapisz Wypisz

Klikając "Zapisz" zgadzasz się na przesyłanie na udostępniony adres e-mail informacji handlowych, tj. zwłaszcza o ofertach, promocjach w formie dedykowanego newslettera.

Płatności

Kanały płatności

Księgarnia PWN Poznań akceptuje płatności:

  • płatność elektroniczna eCard (karta płatnicza, ePrzelew)
  • za pobraniem - przy odbiorze przesyłki należność pobiera listonosz lub kurier