Poznań

 

 
 

TWÓJ KOSZYK

Koszyk jest pusty
 
ksiazka tytuł: Factors affecting Customers in the Retail Industry autor: Adoyo Kwasu Eucabeth
DOSTAWA WYŁĄCZNIE NA TERYTORIUM POLSKI

FORMY I KOSZTY DOSTAWY
  • 0,00 zł
  • 0,00 zł
  • 9,50 zł
  • 12,50 zł
  • 0,00 zł
  • Od 9,90 zł
  • Od 11,00 zł
  • 0,00 zł
  • Od 6,90
  • Od 9,90

Factors affecting Customers in the Retail Industry

Wersja papierowa
Wydawnictwo: OmniScriptum GmbH & Co. KG
ISBN: 978-36-591-8410-9
Format: 15.2x22.9cm
Liczba stron: 76
Oprawa: Miękka
Wydanie: 2012 r.
Język: angielski

Dostępność: aktualnie niedostępny
0,00 zł
Powiadom, gdy będzie dostępny
 
Powiadomienie o dostępności towaru
Obrazek ochronny
 

This book explains Customer Service quality as a task that involves the interaction with customers in person. It requires innovation, creativity and consistence among the service providers. Kwasu defines customer as a person or organization whose need is satisfied by an organization's product/service at a particular time. The Author explains that Customers basically want satisfaction of an existing need within their financial parameters when they make a decision to buy anything. Product Providers have the challenge of the customer's need and making the product/service to be perceived as meeting customer's needs. The Author gives the importance for an organization to find out customer's needs before it develops appropriate products/service. It is possible for an organization to meet customer's expectations at the time of making the initial sale. However, with time, customer's needs may change or the standards or service of the organization may fall. This book is very resourceful handbook to undergraduate and postgraduate. The lecturers who deal with business management will also find this book very helpful.

 

Newsletter

Newsletter
Zapisz Wypisz

Klikając "Zapisz" zgadzasz się na przesyłanie na udostępniony adres e-mail informacji handlowych, tj. zwłaszcza o ofertach, promocjach w formie dedykowanego newslettera.

Płatności

Kanały płatności

Księgarnia PWN Poznań akceptuje płatności:

  • płatność elektroniczna eCard (karta płatnicza, ePrzelew)
  • za pobraniem - przy odbiorze przesyłki należność pobiera listonosz lub kurier