Poznań

 

 
 

TWÓJ KOSZYK

Koszyk jest pusty
 
ksiazka tytuł: Advances in National Brand and Private Label Marketing autor:
DOSTAWA WYŁĄCZNIE NA TERYTORIUM POLSKI

FORMY I KOSZTY DOSTAWY
  • 0,00 zł
  • 0,00 zł
  • 9,50 zł
  • 12,50 zł
  • 0,00 zł
  • Od 9,90 zł
  • Od 11,00 zł
  • 0,00 zł
  • Od 6,90
  • Od 9,90

Advances in National Brand and Private Label Marketing

Third International Conference, 2016
Wersja papierowa
Wydawnictwo: Springer Nature B.V.
ISBN: 978-33-19-39945-4
Format: 15.6x23.4cm
Liczba stron: 172
Oprawa: Miękka
Wydanie: 2016 r.
Język: angielski

Dostępność: dostępny
445,80 zł

<p>This book presents the latest research on national brand and private label marketing, in the form of original, rigorous and relevant contributions from the 2016 National Brands and Private Label Marketing conference in Barcelona. It covers retailing-related topics, such as brand naming and packaging decisions, price elasticity, positioning, branding, consumer behavior, economic crisis, strategies in growth, and mature private labels.</p>

 

Newsletter

Newsletter
Zapisz Wypisz

Klikając "Zapisz" zgadzasz się na przesyłanie na udostępniony adres e-mail informacji handlowych, tj. zwłaszcza o ofertach, promocjach w formie dedykowanego newslettera.

Płatności

Kanały płatności

Księgarnia PWN Poznań akceptuje płatności:

  • płatność elektroniczna eCard (karta płatnicza, ePrzelew)
  • za pobraniem - przy odbiorze przesyłki należność pobiera listonosz lub kurier