Poznań

 

 
 

TWÓJ KOSZYK

Koszyk jest pusty
 
ksiazka tytuł: Organizational Factors and Quality of Patient Care In Public Hospitals autor: Agarwal Manisha
DOSTAWA WYŁĄCZNIE NA TERYTORIUM POLSKI

FORMY I KOSZTY DOSTAWY
  • 0,00 zł
  • 0,00 zł
  • 9,50 zł
  • 12,50 zł
  • 0,00 zł
  • Od 9,90 zł
  • Od 11,00 zł
  • 0,00 zł
  • Od 6,90
  • Od 9,90

Organizational Factors and Quality of Patient Care In Public Hospitals

Wersja papierowa
Wydawnictwo: OmniScriptum GmbH & Co. KG
ISBN: 978-38-484-4489-2
Format: 15.2x22.9cm
Liczba stron: 112
Oprawa: Miękka
Wydanie: 2012 r.
Język: angielski

Dostępność: aktualnie niedostępny
0,00 zł
Powiadom, gdy będzie dostępny
 
Powiadomienie o dostępności towaru
Obrazek ochronny
 

Public hospitals in India function with scarce resources and meeting the expectations of highly qualified professionals at various levels may not be feasible through the organizations' human resource practices, hence improving conditions at the workplace would be the most appropriate strategy for maintaining high quality of patient care. The study examined the nature of the relationship between organizational contextual factors with the quality of patient care in teaching and non-teaching public hospitals in India. It also examined the effects of psychological contract fulfillment in terms of 'met expectations' as an intervening variable that mediates the nature of the relationship between hospital contextual factors and the quality of patient care. The findings provide empirical evidence for formulation of human resource policies in the healthcare sector for enhancing the quality of patient care. The study has immense value for initiating reforms in public hospitals which are trying to improve the quality of patient care.

 

Newsletter

Newsletter
Zapisz Wypisz

Klikając "Zapisz" zgadzasz się na przesyłanie na udostępniony adres e-mail informacji handlowych, tj. zwłaszcza o ofertach, promocjach w formie dedykowanego newslettera.

Płatności

Kanały płatności

Księgarnia PWN Poznań akceptuje płatności:

  • płatność elektroniczna eCard (karta płatnicza, ePrzelew)
  • za pobraniem - przy odbiorze przesyłki należność pobiera listonosz lub kurier