Poznań

 

 
 

TWÓJ KOSZYK

W twoim koszyku jest 27 produktów,
łącznie za kwotę 3 631,00 zł
OSTATNIO DODANY PRODUKT :
Pigułki rozweselające
Alosza Awdiejew
36,90 zł

 
ksiazka tytuł: Argumentation in Higher Education autor: Andrews Richard
DOSTAWA WYŁĄCZNIE NA TERYTORIUM POLSKI

FORMY I KOSZTY DOSTAWY
  • 0,00 zł
  • 0,00 zł
  • 9,50 zł
  • 12,50 zł
  • 0,00 zł
  • Od 9,90 zł
  • Od 11,00 zł
  • 0,00 zł
  • Od 6,90
  • Od 9,90

Argumentation in Higher Education

Improving Practice Through Theory and Research
Wersja papierowa
Wydawnictwo: Taylor & Francis Ltd
ISBN: 978-04-15-99501-6
Format: 15.2x22.9cm
Liczba stron: 248
Oprawa: Miękka
Wydanie: 2009 r.
Język: angielski

Dostępność: dostępny
328,50 zł

<P><EM>Argumentation in Higher Education</EM> offers professors, lecturers and researchers informative guidance for teaching effective argumentation skills to their undergraduate and graduate students. This professional guide aims to make the complex topic of argumentation open and transparent. Grounded in empirical research and theory, but with student voices heard strongly throughout, this book fills the gap of argumentation instruction for the undergraduate and graduate level.</P>
<P>Written to enlighten even the most experienced professor, this text contributes to a better understanding of the demands of speaking, writing, and visual argumentation in higher education, and will undoubtedly inform and enhance course design. The book argues for a more explicit treatment of argument (the product) and argumentation (the process) in higher education, so that the ground rules of the academic discipline in question are made clear. Each chapter concludes with practical exercises for staff development use.</P>
<P>Topics discussed include:</P>
<UL>
<P>
<LI>The importance of argument</LI>
<P></P>
<P>
<LI>The current state of argumentation in higher education</LI>
<P></P>
<P>
<LI>Generic skills in argumentation</LI>
<P></P>
<P>
<LI>The balance between generic and discipline specific skills</LI>
<P></P>
<P>
<LI>Information communication technologies and visual argumentation</LI></UL>
<P>How can we best teach argumentation so that students feel fully empowered in their academic composition? Professors (new and experienced), lecturers, researchers, professional developers and writing coaches worldwide grappling with this question will find this accessible text to be an extremely valuable resource.</P>
<P></P>
<P>Richard Andrews is Professor in English at the Institute of Education, University of London.</P>

 

Newsletter

Newsletter
Zapisz Wypisz

Klikając "Zapisz" zgadzasz się na przesyłanie na udostępniony adres e-mail informacji handlowych, tj. zwłaszcza o ofertach, promocjach w formie dedykowanego newslettera.

Płatności

Kanały płatności

Księgarnia PWN Poznań akceptuje płatności:

  • płatność elektroniczna eCard (karta płatnicza, ePrzelew)
  • za pobraniem - przy odbiorze przesyłki należność pobiera listonosz lub kurier