Rola Inteligencji Emocjonalnej W Nadzorze Podyplomowym
ISBN: 978-62-08-64185-6
Format: 15.2x22.9cm
Liczba stron: 68
Oprawa: Miękka
Wydanie: 2025 r.
Język: polski
Dostępność: dostępny
Celem badania było zbadanie roli inteligencji emocjonalnej w nadzorze podyplomowym: Wpływ na sukces i dobrostan studentów: Perspektywa globalna. Integracja inteligencji emocjonalnej w nadzorze podyplomowym wiąże się z kilkoma wyzwaniami, które mogą mieć wpływ na sukces i dobre samopoczucie studentów. Po pierwsze, dokładna ocena inteligencji emocjonalnej jest trudna, ponieważ obejmuje subiektywne postrzeganie, które różni się w zależności od kontekstu. Ponadto superwizorzy często mają różne poziomy inteligencji emocjonalnej i style nadzoru, co prowadzi do niespójnych doświadczeń studentów. Różnice kulturowe dodatkowo komplikują stosowanie zasad inteligencji emocjonalnej, ponieważ ekspresja emocjonalna i oczekiwania mogą się znacznie różnić w zależności od środowiska.