Etyka biznesu i społeczna odpowiedzialność biznesu
ISBN: 978-62-00-80024-4
Format: 15.2x22.9cm
Liczba stron: 100
Oprawa: Miękka
Wydanie: 2020 r.
Język: portugalski
Dostępność: dostępny
Rośnie świadomość, że ludzkie działania mogą szkodzić i szkodzą środowisku. Niszczenie środowiska naturalnego może ostatecznie doprowadzić do zmniejszenia zasobów, zmniejszenia możliwości biznesowych i obniżenia jakości życia. Oświeceni interesariusze biznesowi zdają sobie sprawę, że zysk jest tylko jednym z pozytywnych efektów działalności biznesowej. Oprócz ochrony środowiska naturalnego, inne etyczne działania, które ci interesariusze mogliby podjąć w ramach lobbingu na rzecz zarządzania firmą, obejmują zakładanie szkół i klinik w zubożałych dzielnicach oraz wspieranie wartościowych filantropii w społecznościach, w których firmy są obecne. Książki te podkreślają imperatyw etyki biznesowej i społecznej odpowiedzialności biznesu, który firma powinna podtrzymywać w dłuższej perspektywie czasowej.