Uzasadnienie stałych wysokich i niskich wyników szkół w Ugandzie
Wersja papierowa
Autor:
Arinaitwe Gilbert
Wydawnictwo:
KS OmniScriptum PublishingISBN: 978-62-02-05319-8
Format: 15.2x22.9cm
Liczba stron: 108
Oprawa: Miękka
Wydanie: 2024 r.
Język: polski
Dostępność: dostępny
386,60 zł
Niniejsze badanie koncentruje się na uzasadnieniu utrzymujących się różnic w wynikach szkolnych w egzaminach krajowych, w których analizowane są mechanizmy operacyjne, infrastruktura fizyczna, charakterystyka nauczycieli, uczniów i rodziców w różnych szkołach w całej przepaści wyników w celu zidentyfikowania unikalnych elementów, które umożliwiają niektórym szkołom uporczywe tworzenie kultury bycia nazywanymi „wykonawcami" lub „nie-wykonawcami" w Ugandzie egzaminy krajowe, które określają przeznaczenie w dzieleniu się korzyściami z edukacji, takimi jak dotacje oparte na wynikach i merytokracja w życiu po szkole.