Poznań

 

 
 

TWÓJ KOSZYK

Koszyk jest pusty
 
ksiazka tytuł: The Psychology of Salesmanship autor: Atkinson William Walker
DOSTAWA WYŁĄCZNIE NA TERYTORIUM POLSKI

FORMY I KOSZTY DOSTAWY
  • 0,00 zł
  • 0,00 zł
  • 9,50 zł
  • 12,50 zł
  • 0,00 zł
  • Od 9,90 zł
  • Od 11,00 zł
  • 0,00 zł
  • Od 6,90
  • Od 9,90

The Psychology of Salesmanship

Wersja papierowa
Wydawnictwo: Cosimo
ISBN: 978-16-05-20101-6
Format: 15.2x22.9cm
Liczba stron: 248
Oprawa: Miękka
Wydanie: 2008 r.
Język: angielski

Dostępność: dostępny
80,20 zł

What's the best way to approach a potential customer? What tactics do effective salesman use to demonstrate the product for sale? What methods are best for closing the deal?

In this classic of pop psychology, first published in 1912, William Walker Atkinson-one of the most influential thinkers of the early-20th-century "New Age" philosophy of New Thought-discusses the mental components of great salesmanship, including:

. psychology in business
. the mind of the salesman
. the mind of the buyer
. the psychology of purchase
. and much more


American writer WILLIAM WALKER ATKINSON (1862-1932) was editor of the popular magazine New Thought from 1901 to 1905, and editor of the journal Advanced Thought from 1916 to 1919. He authored dozens of New Thought books under numerous pseudonyms, some of which are likely still unknown today, including "Yogi Ramacharaka" and "Theron Q. Dumont."

 

Newsletter

Newsletter
Zapisz Wypisz

Klikając "Zapisz" zgadzasz się na przesyłanie na udostępniony adres e-mail informacji handlowych, tj. zwłaszcza o ofertach, promocjach w formie dedykowanego newslettera.

Płatności

Kanały płatności

Księgarnia PWN Poznań akceptuje płatności:

  • płatność elektroniczna eCard (karta płatnicza, ePrzelew)
  • za pobraniem - przy odbiorze przesyłki należność pobiera listonosz lub kurier