Inteligencja emocjonalna
ISBN: 978-62-03-34273-4
Format: 15.2x22.9cm
Liczba stron: 72
Oprawa: Miękka
Wydanie: 2021 r.
Język: polski
Dostępność: dostępny
W dzisiejszym XX wieku jedynym ważnym czynnikiem sukcesu organizacji nie jest ich wydajność, ale to, jak bardzo są inteligentne, a pogląd, że niepowodzenie organizacji wynika z błędów ludzkich, nie jest prawdziwy, ale głównym problemem jest to, że organizacje nie są inteligentne. W związku z tym, w przyszłości społeczeństwa będą oczekiwać rozwoju i dobrobytu dzięki większemu udziałowi wiedzy i inteligencji, a nie większemu udziałowi zasobów naturalnych. Zwrócenie uwagi na tę ważną kwestię sprawiło, że inteligencja stała się przedrostkiem wielu koncepcji zarządzania, a spojrzenie organizacji i myślicieli organizacyjnych skupiło się na nowych podejściach do kategorii inteligencji.